psies, n haazen, bief, ...Oorspronkelijk gepost door tukkertje
karbonades, schnitzels
Waar ben jij met Oud en Nieuw (DV) met poll
-
-
Oorspronkelijk gepost door Barryvrouwoh nee hoor, daar maakt tuk er 15 van. En dan de rest nog... lees ff het rijtje hieronder... :buOorspronkelijk gepost door Lambertus
dat torentje wijting enzo is wel wat weinig hoor
ik ben bang dat ik een uur daarna de koelkast plunder
Zal ook een bus carbid meenemen. Hebben we na het eten nog wat te doen
-
Na het eten: afwas.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Barryvrouwoh nee hoor, daar maakt tuk er 15 van. En dan de rest nog... lees ff het rijtje hieronder... :buOorspronkelijk gepost door Lambertus
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Daar hebben we een vrouw voor. Er zijn er genoeg.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwNa het eten: afwas.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Barryvrouwoh nee hoor, daar maakt tuk er 15 van. En dan de rest nog... lees ff het rijtje hieronder... :buOorspronkelijk gepost door Lambertus
Ik wil niet vervelend overkomen hoor, maar is het niet gezelliger voor jullie om gewoon bij elkaar langs te lopen om al die familiale dingen onder het genot van een borrel te bespreken?
Moderator is het niet mogelijk dat de familie's uit Rijssen een eigen forumpje kunnen krijgen zodat wij verschoont blijven van wat er allemaal gaat gebeuren? :ha
Moderator is het niet mogelijk dat de familie's uit Rijssen een eigen forumpje kunnen krijgen zodat wij verschoont blijven van wat er allemaal gaat gebeuren? :ha
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Zo kennen we onze Eggie B weer :,:,:,:,:, (trouwens... wat heb jij tegen familiebijeenkomsten op 't internet joh :t:P)Oorspronkelijk gepost door Egbert
Ik wil niet vervelend overkomen hoor, maar is het niet gezelliger voor jullie om gewoon bij elkaar langs te lopen om al die familiale dingen onder het genot van een borrel te bespreken?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Men mag vergaderen op het internet waar en hoe men maar wil, is tenslotte lekker modern maar hou het buiten OSW:haOorspronkelijk gepost door DaphneZo kennen we onze Eggie B weer :,:,:,:,:, (trouwens... wat heb jij tegen familiebijeenkomsten op 't internet joh :t:P)Oorspronkelijk gepost door Egbert
Met vriendelijke groet, Egbert.
zijn we aangebrand??:,:,Oorspronkelijk gepost door EgbertMen mag vergaderen op het internet waar en hoe men maar wil, is tenslotte lekker modern maar hou het buiten OSW:haOorspronkelijk gepost door DaphneZo kennen we onze Eggie B weer :,:,:,:,:, (trouwens... wat heb jij tegen familiebijeenkomsten op 't internet joh :t:P)Oorspronkelijk gepost door Egbert
Hij moet niet zeuren hoor... want als hij wil kan hij ook een leuk familie beraadje beginnen op OSW :eur:eur:eur maar het is zn (hun beide) goedrecht om dit niet te doen :du maar dat neemt niet weg... dat wij (die daar wel zin in hebben :du) dit moeten onthouden omdat EggieB (Moet denken aan Ali B) hier geen zin in heeft (sorry Eg... k zal de volgende keer loyaal tegen jou zijn :%)Oorspronkelijk gepost door tukkertje
zijn we aangebrand??:,:,
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
-
Je mag ook wel een stukje vlees komen pikken hoor.Oorspronkelijk gepost door Egbert
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Pffft krijgt jij het ff druk.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwHaha, vanavond kom ik wel met een officiele takenlijst.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door visjeGoed idee, gaan wij ook doen, Barryvrouw maak je borst maar nat, 6 man extra .Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ik schuif mijn benen bij Barryvrouw onder de tafel.
Barryvrouw, wat krijgen we te eten????
He Tukker, ik verwacht van jou toch ook wel een bijdrage in natura aan deze maaltijd..............
Laat je culinaire talent spreken............
voor het toetje zorgen wij...., dus iets vooraf ofzo :eur
U vraagt wij draaien.(17 peopletjes, je weet niet wat je aan hebt geboden tukkie). :bou:
Wij zijn momenteel de badkamer aan het verbouwen. Puinhoop, stof etc.
Als het GOED IS, zit het bad er met oud en nieuw in......
Pim zei al: Oudjaarsavond blijven we thuis :sleep: en ik ga heel de avond in dat bad zitten!!! :,:,:,
-