Het probleem zit bij mensen die net boven de ziekenfondsgrens zitten. Die gaan ineens veel meer betalen, terwijl ze nauwelijks meer krijgen.Oorspronkelijk gepost door jacob
iemand die particulier verzekert is heeft genoeg inkomen schijnt. Tis maar hoe je het bekijkt natuurlijk.
Ziekenfonds
Lecram
Maar kijk effe naar de verhouding vwb de bedragen voor dat je mij een aansteller noemt JA !!!!!
Stel ik me aan Ja is dat zoo hee vriend luister dat ji vier kids heb is niet mijn probleem komt bij dat het logisch is dat als je aleenverdiener ben t MET kinderen je meer betaalt dan dan een aleenstaande ZONDER kinderenStel je niet aan, man. Ik betaal 345 euri per maand: alleenverdiener, eigen huis en vier kinderen.
Maar kijk effe naar de verhouding vwb de bedragen voor dat je mij een aansteller noemt JA !!!!!
Naar de verhouding kijken heeft geen zin. Ik ben de enige die het geld ervoor moet opbrengen. Die anderen dragen niets bij. Jij zal dus (bij gelijk salaris) meer overhouden dan ik.Oorspronkelijk gepost door Lambertus
LecramStel ik me aan Ja is dat zoo hee vriend luister dat ji vier kids heb is niet mijn probleem komt bij dat het logisch is dat als je aleenverdiener ben t MET kinderen je meer betaalt dan dan een aleenstaande ZONDER kinderenStel je niet aan, man. Ik betaal 345 euri per maand: alleenverdiener, eigen huis en vier kinderen.
Overigens ben jij wel snel aangebrand, Lambartus. En daardoor lees je niet goed, want ik heb je nog nooit een aansteller genoemd. Wel dat je je aanstelde.
probeer het eens bij http://www.unive.nl
zeggen de goedkoopste te zijn.
Had er in mijn ziekenfondstijd goede ervaringen mee.
Particulier betaal je overal ......veel unive.nl
zeggen de goedkoopste te zijn.
Had er in mijn ziekenfondstijd goede ervaringen mee.
Particulier betaal je overal ......veel unive.nl
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo