Begrafenis Prins bernhard.

Auto

Bericht door Auto »

Oorspronkelijk gepost door HansB

Hoe kun je dat nou zeggen? Terwijl je weet dat Gods Woord zo duidelijk is gelezen. Besef je niet dat de lezing van de Bijbel het belangrijkste is in alle kerkdiensten?
Hij spreekt tot ons door Zijn Heilig Woord. En dat is ruim opengegaan en duidelijk gelezen en nog eens herhaald.
Het was daarom een dienst met een hele belangrijke inhoud.
Nou daar ben ik het niet met je eens dat het Woord ruim is open gegaan. Ds. Terlinden verzweeg de volgende versen in de NBV "19 God, breng de zondaars om, – weg uit mijn ogen, jullie die bloed vergieten –
20 ze spreken kwaadaardig over u,
uw vijanden misbruiken uw naam.
21 Zou ik niet haten wie u haten, HEER,
niet verachten wie tegen u opstaan?
22 Ik haat hen, zo fel als ik haten kan,
ze zijn mijn vijand geworden. ".

Het was erg eenzijdig en niet hetgeen waarom hoort te draaien, het was dus erg karig.
Auto

Bericht door Auto »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
Oorspronkelijk gepost door Auto
Oorspronkelijk gepost door HansB

Hoe kun je dat nou zeggen? Terwijl je weet dat Gods Woord zo duidelijk is gelezen. Besef je niet dat de lezing van de Bijbel het belangrijkste is in alle kerkdiensten?
Hij spreekt tot ons door Zijn Heilig Woord. En dat is ruim opengegaan en duidelijk gelezen en nog eens herhaald.
Het was daarom een dienst met een hele belangrijke inhoud.
Nou daar ben ik het niet met je eens dat het Woord ruim is open gegaan. Ds. Terlinden verzweeg de volgende versen in de NBV "19 God, breng de zondaars om, – weg uit mijn ogen, jullie die bloed vergieten –
20 ze spreken kwaadaardig over u,
uw vijanden misbruiken uw naam.
21 Zou ik niet haten wie u haten, HEER,
niet verachten wie tegen u opstaan?
22 Ik haat hen, zo fel als ik haten kan,
ze zijn mijn vijand geworden. ".

Het was erg eenzijdig en niet hetgeen waarom hoort te draaien, het was dus erg karig.
als je er nou eerst eens mee begint te citeren wat wel gelezen is...
daar hebben we meer aan dan te gaan noemen wat niet gelezen is, want dat is nogal wat...
Wat dacht je van Psalm 139.
Plaats reactie