Kon nog wel eens meevallenUkkie schreef:Pas maar op anders krijgen we straks een quiz gergemmers tegen hhkers. En ik vrees dat we in de minderheid zijn.HersteldHervormd schreef:Nee hoor, HHK'ers zijn niet zo extreem radicaal.Ukkie schreef:Moeten we nu een aparte HHK quiz houden?HersteldHervormd schreef: Inderdaad. Ik voel me gediscrimineerd.
Quizvragen
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Quizvragen
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
HersteldHervormd
Re: RE: Re: Quizvragen
Ik denk het ook. Nogmaals, omdat GG'ers vaak wat feller zijn, zijn ze ook op de voorgrond en lijkt heel RF vol te zitten met GG'ers 
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Re: Quizvragen
Dat is toch interessant. In mijn beleving zijn juist HHK-ers feller dan GG-ers. Wat ik altijd heel logisch vond, aangezien zij immers nog niet zo lang geleden een nieuwe kerk zijn begonnen/ of -het is maar hoe je het bekijkt- de ware kerk hebben voortgezet.
- Maanenschijn
Ik denk dat Hervormden, PKN of HHK inderdaad gemoedelijker zijn. De hervormde historie van éénheid binnen de verscheidenheid geeft dat er minder op eigen strepen gestaan wordt. Ik kom veel (O)GG(iN) - ers tegen in mijn dagelijks leven. Het eigen gelijk is daar sterker dan bij de hervormden, is mijn subjectieve waarneming.
Helaas was 2004 hierop een uitzondering.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
HersteldHervormd
Haha, nee joh, noem eens iemand (HHK) van het forum die erg fel is?DDD schreef:Dat is toch interessant. In mijn beleving zijn juist HHK-ers feller dan GG-ers. Wat ik altijd heel logisch vond, aangezien zij immers nog niet zo lang geleden een nieuwe kerk zijn begonnen/ of -het is maar hoe je het bekijkt- de ware kerk hebben voortgezet.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
-
Geytenbeekje
Het ligt er ook weer aanMaanenschijn schreef:Ik denk dat Hervormden, PKN of HHK inderdaad gemoedelijker zijn. De hervormde historie van éénheid binnen de verscheidenheid geeft dat er minder op eigen strepen gestaan wordt. Ik kom veel (O)GG(iN) - ers tegen in mijn dagelijks leven. Het eigen gelijk is daar sterker dan bij de hervormden, is mijn subjectieve waarneming.
in de kerk van mijn ouders zijn behoorlijk veel brokken zijn gevallen.
- Bonny
- Contacteer:
Je hoeft toch niet beslist een kerkelijke vraag te stellen? Stel een interessante maar moeilijke algemene vraag. Bijvoorbeeld: wie zei ooit “ voetbal is simpel, als je er over nadenkt”?
The Groom's still waiting at the altar
Zal Johan Cruijff wel geweest zijn.Bonny schreef:Je hoeft toch niet beslist een kerkelijke vraag te stellen? Stel een interessante maar moeilijke algemene vraag. Bijvoorbeeld: wie zei ooit “ voetbal is simpel, als je er over nadenkt”?
- Niet meer zo actief -
Antwoord is ongeveer juist. Gaat om specifieke geluiden..niet tegen eetgeluiden kunnen.Piet Puk schreef:Volgens mij is dit het goede antwoord. Ik stel voor de vragensteller ook bevestigt of het antwoord juist is. Flying Eagle aan jouw de eer voor een nieuwe quizvraag.FlyingEagle schreef:Allergisch voor geluid?alepha schreef:Je bent linkshandig, rechtshandig of ambidexter... zo wordt dat meestal genoemd.
Nieuwe vraag: Wat is misofonie?![]()
Ik was vandaag overigens niet in de gelegenheid om te reageren.
Door mijn grapje over de gergemmers heb ik wel een beetje Piet Puk zijn topic verstoord.HersteldHervormd schreef:Haha, nee joh, noem eens iemand (HHK) van het forum die erg fel is?DDD schreef:Dat is toch interessant. In mijn beleving zijn juist HHK-ers feller dan GG-ers. Wat ik altijd heel logisch vond, aangezien zij immers nog niet zo lang geleden een nieuwe kerk zijn begonnen/ of -het is maar hoe je het bekijkt- de ware kerk hebben voortgezet.
Sorry Piet!
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
- FlyingEagle
Dank. Ik vond jou vraag leuker dan al die standaard Gergem weetjes.alepha schreef:
Antwoord is ongeveer juist. Gaat om specifieke geluiden..niet tegen eetgeluiden kunnen.
Ik was vandaag overigens niet in de gelegenheid om te reageren.
- Bonny
- Contacteer:
Zou je denken, maar het is niet zo.Mannetje schreef:Zal Johan Cruijff wel geweest zijn.Bonny schreef:Je hoeft toch niet beslist een kerkelijke vraag te stellen? Stel een interessante maar moeilijke algemene vraag. Bijvoorbeeld: wie zei ooit “ voetbal is simpel, als je er over nadenkt”?
The Groom's still waiting at the altar
Cees van der Staay dan?Bonny schreef:Zou je denken, maar het is niet zo.Mannetje schreef:Zal Johan Cruijff wel geweest zijn.Bonny schreef:Je hoeft toch niet beslist een kerkelijke vraag te stellen? Stel een interessante maar moeilijke algemene vraag. Bijvoorbeeld: wie zei ooit “ voetbal is simpel, als je er over nadenkt”?
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
-
HersteldHervormd
Cees of Kees?Ukkie schreef:Cees van der Staay dan?Bonny schreef:Zou je denken, maar het is niet zo.Mannetje schreef:Zal Johan Cruijff wel geweest zijn.Bonny schreef:Je hoeft toch niet beslist een kerkelijke vraag te stellen? Stel een interessante maar moeilijke algemene vraag. Bijvoorbeeld: wie zei ooit “ voetbal is simpel, als je er over nadenkt”?
Oh deze is voor de welke van de 2 spelletje
Ja foutje