Ik sta wel achter de jihad die nu woedt in Irak en Palestina. Maar een jihad in Nederland is toch heel iets anders. Afgezien van de vraag of het volgens de islam is gewettigd hier zo'n strijd te voeren, moet je ook kijken of het verstandig is.
Niet normaal..... je voert toch geen oorlog omdat het verstandig is.? Dus als de situatie in Nederland verandert, dan wordt het misschien wel verstandig om een Jihad te vieren.....
Bovendien is er gen land meer dat Palestina heet, dat was een invoering van de Romeinen om de Joden te ergeren..maar goed, dat terzijde....
Probleem is allen dat men hier in Engeland nu wetten in wil voeren tegen het veroorzaken van religieuze haat.. Gevolgen van zo'n wet zijn echter dat je niet mag preken dat Christus De Weg, De Waarheid en Het Leven is.... Of dta Islam een valse godsdienst is.
Natuurlijk mogen zij dat ook niet zeggen, maar hoeveel rechters zijn bereidt een Moslim te veroordelen omdat hij gezegd heeft dat Allah God is en Mohammed zijn profeet..?
Net zomin als het nu geaccepteerd is op tv dat de spot gedreven wordt met Christenen, en dat Gods Naam constant misbruikt wordt... Ooit een tv programa gezien waarbij de hoofdpersoon, omdat hij heel erg schrok zei: oh mijn Allah.! Ik zie dat nog niet zo snel gebeuren eigenlijk...