Abdul-Jabbar van de Ven, een gevaar voor Nederland

Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Wat is keihard ingrijpen. Ik mag het niet zeggen, maar er is maar een middel om deze mensen het zwijgen op te leggen. Het is net onkruid. Als het op een plaats weg is komt het ergens anders weer op.
Nooit kwaad met kwaad vergelden! Dat weet je toch tuk!?
Hoe moeilijk het ook is, (ook voor mij hoor) het kan echt niet.

Volgens de wet heeft-ie zelfs nog niks strafbaars gedaan! Kun je na gaan...........

Misschien zou je het kunnen gooien op aanzetten tot haat. Dat is wel strafbaar.
Maar hoe dat juridisch zit.........???
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Wat is keihard ingrijpen. Ik mag het niet zeggen, maar er is maar een middel om deze mensen het zwijgen op te leggen. Het is net onkruid. Als het op een plaats weg is komt het ergens anders weer op.
Nooit kwaad met kwaad vergelden! Dat weet je toch tuk!?
Hoe moeilijk het ook is, (ook voor mij hoor) het kan echt niet.

Volgens de wet heeft-ie zelfs nog niks strafbaars gedaan! Kun je na gaan...........

Misschien zou je het kunnen gooien op aanzetten tot haat. Dat is wel strafbaar.
Maar hoe dat juridisch zit.........???
Dat is het probleem nu ook juist. Zulke mensen moet monddood en continu geschaduwd worden. Bij de eerste de beste misstap direct oppakken en nooit weer loslaten.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Abdul Jabbar zit ondergedoken

HILVERSUM - Abdul-Jabbar van de Ven, de islamitische prediker die dinsdagavond toegaf dat hij niet rouwig zou zijn als Tweede-Kamerlid Wilders zou sterven, zit ondergedoken. Dat liet Van de Ven woensdag zelf weten.

Van de Ven verscheen dinsdag op televisie in het programma het Elfde Uur van Andries Knevel. Op Knevel's vraag of hij "diep in zijn hart" blij zou zijn als Wilders binnen nu en twee jaar dood zou gaan, antwoordde Van de Ven bevestigend.

Van de Ven schrijft woensdag in een verklaring dat hij daarmee niemand heeft willen aanzetten om het Tweede-Kamerlid te doden. "Dat ontken ik ten stelligste." Hij wenst Wilders ook niet de dood of akelige ziekten toe: "Ik wens het hem zelfs niet toe met mijn tong of mijn pen". " Maar ik zou er niet om treuren, net als dat een groot deel van de Nederlandse bevolking er niet om zou treuren, als Osama bin Laden morgen dood gevonden zou worden."

Van de Ven wil contact met de politicus opnemen om hem uit te leggen wat hij bedoelde te zeggen in het Elfde Uur. Hij en Wilders zitten inmiddels in hetzelfde schuitje, aldus de prediker. Wat betreft het onderduiken " kunnen we elkaar de hand schudden".

Zijn persoonlijke mening over Wilders was nooit naar buiten gekomen als Knevel er niet naar gevraagd had, schrijft Van de Ven. "Natuurlijk was het achteraf gezien verstandiger geweest gewoonweg niet te antwoorden op die vraag, maar dat beetje verstand ontbrak mij op dat moment."
Knevel lokte hem wel uit, vinden jullie niet?

Hoe komt het in je op om te vragen aan iemand of hij/zij iemand anders dood wenst? En dan nog even invullen (Knevel) dat het dan maar door een erge ziekte moet.

Abdul-dinges is verwerpelijk bezig, maar ik vind Knevel in deze discussie toch een discutabele rol spelen.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Abdul Jabbar zit ondergedoken

HILVERSUM - Abdul-Jabbar van de Ven, de islamitische prediker die dinsdagavond toegaf dat hij niet rouwig zou zijn als Tweede-Kamerlid Wilders zou sterven, zit ondergedoken. Dat liet Van de Ven woensdag zelf weten.

Van de Ven verscheen dinsdag op televisie in het programma het Elfde Uur van Andries Knevel. Op Knevel's vraag of hij "diep in zijn hart" blij zou zijn als Wilders binnen nu en twee jaar dood zou gaan, antwoordde Van de Ven bevestigend.

Van de Ven schrijft woensdag in een verklaring dat hij daarmee niemand heeft willen aanzetten om het Tweede-Kamerlid te doden. "Dat ontken ik ten stelligste." Hij wenst Wilders ook niet de dood of akelige ziekten toe: "Ik wens het hem zelfs niet toe met mijn tong of mijn pen". " Maar ik zou er niet om treuren, net als dat een groot deel van de Nederlandse bevolking er niet om zou treuren, als Osama bin Laden morgen dood gevonden zou worden."

Van de Ven wil contact met de politicus opnemen om hem uit te leggen wat hij bedoelde te zeggen in het Elfde Uur. Hij en Wilders zitten inmiddels in hetzelfde schuitje, aldus de prediker. Wat betreft het onderduiken " kunnen we elkaar de hand schudden".

Zijn persoonlijke mening over Wilders was nooit naar buiten gekomen als Knevel er niet naar gevraagd had, schrijft Van de Ven. "Natuurlijk was het achteraf gezien verstandiger geweest gewoonweg niet te antwoorden op die vraag, maar dat beetje verstand ontbrak mij op dat moment."
Knevel lokte hem wel uit, vinden jullie niet?

Hoe komt het in je op om te vragen aan iemand of hij/zij iemand anders dood wenst? En dan nog even invullen (Knevel) dat het dan maar door een erge ziekte moet.

Abdul-dinges is verwerpelijk bezig, maar ik vind Knevel in deze discussie toch een discutabele rol spelen.
Dat vind ik niet. Ik vind dat Knevel juist de vinger op een gevoelige plek legt. Die moslim zou dit nooit uit zichzelf gezegd hebben, maar zo zie je wel wat er bij die moslimjongeren leeft. Een slapende cel!!!!
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Jij zit teveel op een stijlloze site te kijken volgens mij, Tukker? ;)
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Jij zit teveel op een stijlloze site te kijken volgens mij, Tukker? ;)
Valt wel mee hoor PIm.:D

Je moet van alles op de hoogte blijven.
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou ik heb zo eens op dat forum gekeken van de EO met dit onderwerp, maar dan zit ik toch ook met mijn ogen te knipperen en met mijn oren teklapperen. Dat dit door de EO zo op het forum mag blijven staan daar sta ik dan ook van versteld.
Ook de opmerkingen daar slaan werkelijk alles, hier is het wel eens wat maar als ik dat lees dan zijn wij echt de drie kleine kleutertjes op het hek.

Erbarmelijk wat daar uitgekraamd wordt.:stu
england

Bericht door england »

Ik sta wel achter de jihad die nu woedt in Irak en Palestina. Maar een jihad in Nederland is toch heel iets anders. Afgezien van de vraag of het volgens de islam is gewettigd hier zo'n strijd te voeren, moet je ook kijken of het verstandig is.
Niet normaal..... je voert toch geen oorlog omdat het verstandig is.? Dus als de situatie in Nederland verandert, dan wordt het misschien wel verstandig om een Jihad te vieren.....
Bovendien is er gen land meer dat Palestina heet, dat was een invoering van de Romeinen om de Joden te ergeren..maar goed, dat terzijde....

Probleem is allen dat men hier in Engeland nu wetten in wil voeren tegen het veroorzaken van religieuze haat.. Gevolgen van zo'n wet zijn echter dat je niet mag preken dat Christus De Weg, De Waarheid en Het Leven is.... Of dta Islam een valse godsdienst is.
Natuurlijk mogen zij dat ook niet zeggen, maar hoeveel rechters zijn bereidt een Moslim te veroordelen omdat hij gezegd heeft dat Allah God is en Mohammed zijn profeet..?
Net zomin als het nu geaccepteerd is op tv dat de spot gedreven wordt met Christenen, en dat Gods Naam constant misbruikt wordt... Ooit een tv programa gezien waarbij de hoofdpersoon, omdat hij heel erg schrok zei: oh mijn Allah.! Ik zie dat nog niet zo snel gebeuren eigenlijk...
zonnebloem

Bericht door zonnebloem »

Dit had nooit uitgezonden mogen worden.
Waarom laten we dit nog zien? Vinden we het vreemd dat Van de Laan godslastering niet meer wil beschermen? Ik niet! In een maatschappij waar alles maar open en bloot mag worden getoond (bijv. Van Gogh dood voor op de krant) moeten we niet vreemd op kijken dat zelfs jonge kinderen al rare taal uitkramen. We vlakken af. Zulk soort vreemde uitzendingen zorgen er voor dat we maar steeds meer zaken normaal gaan vinden. Vielen we vorige keer met z'n allen nog over de foto van een dode Pim, wie hebben we nu nog horen klagen over een Theo?
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

NU.nl:

NIJKERK - Minister Donner van Justitie gaat het Openbaar Ministerie vragen uit te zoeken of de doodswens die de islamitisch prediker Abdul-Jabbar van de Ven dinsdagavond uitte in het televisieprogramma Het Elfde Uur aan het adres van Tweede-Kamerlid Wilders strafbaar is. Als dat niet het geval is, moeten er "maatregelen worden genomen om het verder vergiftigen van het debat te voorkomen", zei Donner woensdag.

De minister benadrukte dat de uitingen van Van de Ven niet representatief zijn voor de moslims in Nederland. "En we moeten dan ook voorkomen dat dit soort malloten een platform krijgen", aldus Donner, die veiligheidsprofessionals toesprak op een congres in Nijkerk.

Volgens hem vallen dit soort uitspraken niet onder de vrijheid van meningsuiting. "Als dat wel zo is, hoor ik dat graag. Maar ik wil weten of het strafrecht dit verbiedt en of het anders strafbaar kan worden gesteld. Het centrale punt is, kunnen we op deze wijze met elkaar communiceren?"

De media hebben hierin een eigen verantwoordelijk aldus de minister. "Ze zijn er niet om ieder geluid maar te versterken en te zorgen voor een steeds grotere kakafonie." Over aan banden leggen, repte Donner overigens absoluut niet. "De vrijheid van meningsuiting moet worden bestreden met de vrijheid van meningsuiting en niet door de overheid."
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
Toeschouwer

Bericht door Toeschouwer »

Ik kijk hier niet vreemd van op, dat een moslem zo denkt. Wat ik wel vreemd vind dat deze mijnheer v.d. Ven nu de mond gesnoert moet worden, terwijl van Gogh er van alles uit moest kunnen kramen. Wij moeten niet met twee maten meten. Ik ben benieuwd hoe de politiek hier op zal reageren, in den Haag zijn ze helemaal de kluts kwijt. Waar wij de Joods-christelijke traditie loslaten komen we in een vacuüm en komen we in een chaos, waar de gevolgen nu zichtbaar worden.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Maar waarom zie en hoor de christelijke partijen (SGP en CU) nu niet. Is dit geen tijd om op te staan en waar het ook maar kan hun standpunten te verkondigen????? Nederland staat aan de rand, en nu zie ik ze niet. Raar.
Lambertus

Bericht door Lambertus »

van de ven gaf aan tzt nederland te willen verlaten (stond in RD of het ND)

welnu....als we hem nou es helpen ?? éénmalig per direct een ticket naar het midde oosten (land mag ie zelf uitzoeken)

als dat gebeurd is hoeven we ons niet meer druk en of kwaad te maken om dist soort "mensen" Oordeel ik nu ? ja mischien wel maar ik wens niemand dood alleen maar een goede reis naar een land van eige keuze. Er zouden veel meer gratis tickets weggeven moeten worden met slechts één regel daar aan toevoegend.

Als je de ticket accepteerd dan nooit meer terugkomen

Dit is niet rascistich bedoeld maar meer een keuze voorstel want als nederland toch zo een **** land is aldus van de ven ...wat doe je hier nog dan
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
van de ven gaf aan tzt nederland te willen verlaten (stond in RD of het ND)

welnu....als we hem nou es helpen ?? éénmalig per direct een ticket naar het midde oosten (land mag ie zelf uitzoeken)

als dat gebeurd is hoeven we ons niet meer druk en of kwaad te maken om dist soort "mensen" Oordeel ik nu ? ja mischien wel maar ik wens niemand dood alleen maar een goede reis naar een land van eige keuze. Er zouden veel meer gratis tickets weggeven moeten worden met slechts één regel daar aan toevoegend.

Als je de ticket accepteerd dan nooit meer terugkomen

Dit is niet rascistich bedoeld maar meer een keuze voorstel want als nederland toch zo een **** land is aldus van de ven ...wat doe je hier nog dan

Enkele ticket helpt niet. Kijk eens wat die man op internet pleurd. Dat kun je ook in het buitenland hoor. Die man moeten ze opsluiten en nooit weer loslaten. Water en brood.
zonnebloem

Bericht door zonnebloem »

Maar waarom zie en hoor de christelijke partijen (SGP en CU) nu niet. Is dit geen tijd om op te staan en waar het ook maar kan hun standpunten te verkondigen????? Nederland staat aan de rand, en nu zie ik ze niet. Raar.
Dezelfde vragen stel ik mijzelf al weken.
Plaats reactie