Stink weetje

Plaats reactie
Daphne

Stink weetje

Bericht door Daphne »

http://www.nu.nl

Stinkende collega's bron van irritatie

Uitgegeven: 17 november 2004 17:02

BERLIJN - Duitsers ergeren zich op hun werk het meest aan stinkende collega's. Dat blijkt uit een onderzoek van het Duitse tijdschrift Junge Karriere dat woensdag is gepubliceerd.

Het onderzoek werd gedaan onder 354 Duitsers. 38 procent daarvan zei 'het meest gehinderd' te worden door onwelriekende collega's. Voor 15 procent van de ondervraagden waren collega's die te gezellig proberen te doen een irritatiefactor. Rommelige bureaus eindigden in de rangschikking van ergerlijke arbeidsomstandigheden op een derde stek met 14 procent.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lassie

Bericht door Lassie »

Wie stinkt er nou niet????????????????????:t:t:t
myster

Bericht door myster »

Ik werk bij een veevoerbedrijf. Daar hebben we enkele premixen die niet al te lekker ruiken. Maar ook producten als kokos en maisgluten, die WEL lekker ruiken. Soms 'stinken' we en soms dus niet.:du:du:du:du:du:du:du:du:du
groter dan de Helper is de nood toch niet....
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ik ben blij dat je anoniem kunt stemmen! :,
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Ik ben blij dat je anoniem kunt stemmen! :,
:P
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
ruchama

Bericht door ruchama »

:D
Wat veel stinkerds hierzo!!
Majorca

Bericht door Majorca »

dit is allemaal zo geweldig orck-topic dat ik hier niet eens wil posten....

volgens mij moeten we een nieuw begrip introduceren, iets wat nóg erger is dan orck-topic.

Daf-topic of zo?
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Majorca
dit is allemaal zo geweldig orck-topic dat ik hier niet eens wil posten....

volgens mij moeten we een nieuw begrip introduceren, iets wat nóg erger is dan orck-topic.

Daf-topic of zo?
Maj, als je t toch goed wilt doen.... moet je er gelijk een Daph topic van maken.... (mag ik hieruit concluderen dat je stinkt Maj?! :!)
Andre

Bericht door Andre »

:t:tzij die 's morgens niet ontbijten en tandenpoetsen kun je beter uit de weg blijven. :,:,:,
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Iedereen heeft recht op een rookvrije werkplek.. maar hier doen ze daar niet aan :(

Ze stinken dus (bijna) allemaal.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Iedereen heeft recht op een rookvrije werkplek.. maar hier doen ze daar niet aan :(

Ze stinken dus (bijna) allemaal.
Voor het gerecht slepen die dwarsliggers!!!!!!!!!!!
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

ja.. maar je moet wel met ze door één deur kunnen... en een goede stagebeoordeling...
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Jeltje

Bericht door Jeltje »

Nou bij mij stinken ze ook, als ze binnen komen dan doen ze dat onder een walm van parfum en als ze al een uur weg zijn ruik je die stinklucht nog steeds.:(:(:(:(:(:(:(:(
Egbert

Bericht door Egbert »

Ik heb 'ik stink zelf' maar ingevuld. Afgelopen zondag kaas gegeten [gekregen van mijn zus nog bedankt ze was heel lekker] die stonk echt de pan uit maar was heerlijk, m'n handen stinken nu nog laat staan m'n adem.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie