Wat is dan de reden dat je het klokgelui wel een mooi initiatief vindt?eilander schreef:Hier gaan we in plaats van vuurwerk de kerkklokken luiden. Tenminste, wat mij betreft is het volledig in de plaats van vuurwerk. Ik heb er niets mee, en vind het verwerpelijk. De klok luiden vind ik dan wel een mooi initiatief.Bezorgd schreef:Ik het best jammer vind dat er geen vuurwerk mag worden afgestoken?
Het heeft toch altijd wel wat.
Wist je dat...
Re: Wist je dat...
Wist je dat het vanmiddag op het strand in Oostkapelle best wel druk was?
- Niet meer zo actief -
Als alternatief maar een vuurtje in het veld!Bezorgd schreef:Ik het best jammer vind dat er geen vuurwerk mag worden afgestoken?
De jongste heeft cat 1 vuurwerk. Dit geeft vreselijk veel troep, maar mag nog wel. Blijkbaar is dat niet schadelijk voor het milieu.
Laatst gewijzigd door Bruna op 29 dec 2020, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
-
- Verbannen
O ja? Wat versta jij onder 'best wel druk'?Mannetje schreef:Wist je dat het vanmiddag op het strand in Oostkapelle best wel druk was?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
Ach, je kunt ook beter naar de Veerse Dam gaan, daar is het ‘s zomers zelfs nog niet druk te noemen op bepaalde stukken....Jantje schreef:O ja? Wat versta jij onder 'best wel druk'?Mannetje schreef:Wist je dat het vanmiddag op het strand in Oostkapelle best wel druk was?
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Email: jvw850forum@gmail.com
De reden dat het overige vuurwerk niet is toegestaan dit jaar is niet vanwege milieu, maar vanwege overbelasting van de ziekenhuiszorg, toch? Al zou het van mij best allemaal mogen worden afgeschaft. Al was het alleen al in het belang van de huisdieren. En van de leerlingen, want er is een groep die zich vanaf begin november met name met vuurwerk bezighoudt.Bruna schreef:Als alternatief maar een vuurtje in het veld!Bezorgd schreef:Ik het best jammer vind dat er geen vuurwerk mag worden afgestoken?
De jongste heeft cat 1 vuurwerk. Dit geeft vreselijk veel troep, maar mag nog wel. Blijkbaar is dat niet schadelijk voor het milieu.
Nou hier wordt op dit moment flink geknald. Maar de hond ligt als een bolletje wol aan mijn voeten. Dus nog maar even afwachten hoe stil het is met oud en nieuw.
Het parkeerterrein was voor een kwart gevuld. En je liep geen 100 meter zonder iemand tegen te komen...Jantje schreef:O ja? Wat versta jij onder 'best wel druk'?Mannetje schreef:Wist je dat het vanmiddag op het strand in Oostkapelle best wel druk was?
- Niet meer zo actief -
Geen legaal vuurwerk dan waar ze zich mee bezig houden. Onze hond is van het normale vuurwerk niet echt bang.Zita schreef:De reden dat het overige vuurwerk niet is toegestaan dit jaar is niet vanwege milieu, maar vanwege overbelasting van de ziekenhuiszorg, toch? Al zou het van mij best allemaal mogen worden afgeschaft. Al was het alleen al in het belang van de huisdieren. En van de leerlingen, want er is een groep die zich vanaf begin november met name met vuurwerk bezighoudt.Bruna schreef:Als alternatief maar een vuurtje in het veld!Bezorgd schreef:Ik het best jammer vind dat er geen vuurwerk mag worden afgestoken?
Ik probeerde te voorkomen dat mijn kinderen illegale troep gaan kopen. Dit wordt echter door de overheid wel heel moeilijk gemaakt.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
- FlyingEagle
Tjonge, dat is wel heel saai zeg.KDD schreef: Hier veranderd er niets - om elf uur naar bed en on half zeven weer der uit. Iedereen bij ontbijt het beste wensen toewensen.
Ja - hier in dorp is er niets te beleven. Als je ouder wordt is saai echt geen slecht woordFlyingEagle schreef:Tjonge, dat is wel heel saai zeg.KDD schreef: Hier veranderd er niets - om elf uur naar bed en on half zeven weer der uit. Iedereen bij ontbijt het beste wensen toewensen.

Heerlijk!FlyingEagle schreef:Tjonge, dat is wel heel saai zeg.KDD schreef: Hier veranderd er niets - om elf uur naar bed en on half zeven weer der uit. Iedereen bij ontbijt het beste wensen toewensen.
- Niet meer zo actief -
Vorig jaar hadden we nederlanders in huis met kerst en oud en nieuw en die vonden de stilte en rust ook heerlijk.Mannetje schreef:Heerlijk!FlyingEagle schreef:Tjonge, dat is wel heel saai zeg.KDD schreef: Hier veranderd er niets - om elf uur naar bed en on half zeven weer der uit. Iedereen bij ontbijt het beste wensen toewensen.
+1Mannetje schreef:Heerlijk!FlyingEagle schreef:Tjonge, dat is wel heel saai zeg.KDD schreef: Hier veranderd er niets - om elf uur naar bed en on half zeven weer der uit. Iedereen bij ontbijt het beste wensen toewensen.
Nu zijn we nog maar met z'n tweetjes maar toen de kinderen nog thuis woonden werd het vaak wel 2 uur eer we allemaal op bed lagen. Dit jaar zal het niet veel later worden dan 12 uur.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1