Het zijn ook vreemde tijden, dus begrijp wel dat je dan de kluts kwijtraaktJantje schreef:Inderdaad. Ik ben helemaal de kluts kwijt. En dat ligt niet aan mij.

Het zijn ook vreemde tijden, dus begrijp wel dat je dan de kluts kwijtraaktJantje schreef:Inderdaad. Ik ben helemaal de kluts kwijt. En dat ligt niet aan mij.
Klopt inderdaad.Erskinees schreef:Niet op de gebruikelijke manier, verwacht ik. Er zal wel bijv. een opening via video gestreamd worden waarna iedere wijk op een bepaald tijdstip een stembriefje op het parkeerterrein of in de kerk kan deponeren. Tenminste, zo is het in verschillende GG's tijdens de vorige lockdown ongeveer verlopen.
Toch begreep ik direct wat Samanthi bedoelde.DDD schreef:Het zou mijns inziens goed zijn als je je wat duidelijker zou uitdrukken. Ik heb geen idee waar ik dit uit had moeten afleiden, maar in ieder geval is hiermee duidelijk wat je bedoelde.
Wil je echt een antwoord op die laatste zin?Ora et labora schreef:De titel Beroepingswerk is wel te begrijpen.
Maar waarom er discussie achter staat is me een raadsel.
Het lijkt me niet zo een discussie onderwerp.
Maar ja wie ben ik... vast een domme.
Mensen willen graag iets vinden van de tweetallen, het beroep, etc....Ora et labora schreef:De titel Beroepingswerk is wel te begrijpen.
Er staat geen vraagteken bij de zin.Zeeuw schreef:Wil je echt een antwoord op die laatste zin?Ora et labora schreef:De titel Beroepingswerk is wel te begrijpen.
Watte?Bezorgd schreef:Het blijft goed lang onder de pet.
Ik had verwacht dat het hier al wel bekend zou zijn.
Jantje schreef:Watte?Bezorgd schreef:Het blijft goed lang onder de pet.
@Bezorgd en ondergetekende lijken net twee kleine kinderen.FlyingEagle schreef:Jantje schreef:Watte?Bezorgd schreef:Het blijft goed lang onder de pet.
Nee hoor. We kennen elkaar niet. Maar ik zou dat soort zinnen niet typen. Je haalt jezelf neer beneden.Ora et labora schreef:Er staat geen vraagteken bij de zin.Zeeuw schreef:Wil je echt een antwoord op die laatste zin?Ora et labora schreef:De titel Beroepingswerk is wel te begrijpen.
Maar als u nodig een antwoord wil geven is dat aan u.
Ik ben benieuwd of kleine gemeenten als Enter, Amsterdam-Noord, Soest en Arnhem nog beroepen. Een predikant met een zendingsachtergrond kan immers ook goed evangelisatietaken vervullen.Jantje schreef:Geen idee. Ik verwacht overigens dat hij het binnen 6 weken aanneemt, en zelfs binnen 3 weken.John Galt schreef:De laatste vraag die ik on-topic stelde, staat volgens mij nog open: Vanwaar die 6 weken bedenktijd voor ds IJsselstein?