gaaf! ook over de brug gelopen? ook zo'n hoofdpijn gekregen van het rijden door tunnels zonder verlichting? ook zo genoten van die absurde ineensmelting van orthodoxie, rooms-katholicisme en islam? en van de prachtige natuur?
sorry voor deze offtopic. het is een prachtig land.
OPEN BRIEF AAN HIRSHI ALI
Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
In gesprek gaan met deze mensen!
??
heb toch verscheidene wereldleiders en politii al horen zeggen dat er met terroristen niet te praten en te onderhandelen valt.
KILL & ATTACK dit soort lieden
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Er is maar een manier om dit in te dammen. Met gelijke munt terug betalen. Dus OPRUIMEN die mensen. Hoe hard dit ook klinkt. Die terroristen moeten van deze aardbodem verdwijnen. Dan pas zal het enigzins rustiger worden in de wereld.Oorspronkelijk gepost door BillyOorspronkelijk gepost door Breekijzertje
In gesprek gaan met deze mensen!
??
heb toch verscheidene wereldleiders en politii al horen zeggen dat er met terroristen niet te praten en te onderhandelen valt.
KILL & ATTACK dit soort lieden
:u:u:u:u:uOorspronkelijk gepost door tukkertje
Er is maar een manier om dit in te dammen. Met gelijke munt terug betalen. Dus OPRUIMEN die mensen. Hoe hard dit ook klinkt. Die terroristen moeten van deze aardbodem verdwijnen. Dan pas zal het enigzins rustiger worden in de wereld.
Stelletje woestijnbewoners die ons de normen gaat bepalen? wat mij betreft gaan ze mooi weer terug!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Amen!Oorspronkelijk gepost door arend
gaaf! ook over de brug gelopen? ook zo'n hoofdpijn gekregen van het rijden door tunnels zonder verlichting? ook zo genoten van die absurde ineensmelting van orthodoxie, rooms-katholicisme en islam? en van de prachtige natuur?
sorry voor deze offtopic. het is een prachtig land.
Wat mij betreft sturen we marsmannetjes ook weer terug waar ze vandaan komen. Daar kunnen ze niemand kwaad doen!Oorspronkelijk gepost door marsm104:u:u:u:u:uOorspronkelijk gepost door tukkertje
Er is maar een manier om dit in te dammen. Met gelijke munt terug betalen. Dus OPRUIMEN die mensen. Hoe hard dit ook klinkt. Die terroristen moeten van deze aardbodem verdwijnen. Dan pas zal het enigzins rustiger worden in de wereld.
Stelletje woestijnbewoners die ons de normen gaat bepalen? wat mij betreft gaan ze mooi weer terug!