George W. BUSH President of the United States Of America
George W. BUSH President of the United States Of America
:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u
Ik grijp op dit tijdstip misschien een klein beetje vooruit, maar alles lijkt erop dat Bush nog eens 4 jaar krijgt van het Amerikaanse volk!
Als Bush Ohio binnen heeft istie er
[Aangepast op 3/11/04 door Billy]
Ik grijp op dit tijdstip misschien een klein beetje vooruit, maar alles lijkt erop dat Bush nog eens 4 jaar krijgt van het Amerikaanse volk!
Als Bush Ohio binnen heeft istie er
[Aangepast op 3/11/04 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
- ndonselaar
- Contacteer:
Voorzichtig aan, in Ohio is op dit moment 92% geteld.
Natuurlijk ligt Bush een 100.000 votes voor, maar er zijn nog een 450.000 stemmen te tellen.
Natuurlijk ligt Bush een 100.000 votes voor, maar er zijn nog een 450.000 stemmen te tellen.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
-
Als ik Amerikaan zou zijn had ik ook Bush gestemd. Maar laten we nuchter blijven. Ook op Bush ons vertrouwen niet stellen. Het gaat naar de wederkomst van onze Heiland en daar moeten nu alle dingen aan meewerken. Ook alle zaken die nu in ons land en in de wereld spelen.
Ik heb wel een beetje leedvermaak over de linkse kerk, als tenminste Bush wint. Helemaal zeker is dit op dit moment nog niet.
Ik heb wel een beetje leedvermaak over de linkse kerk, als tenminste Bush wint. Helemaal zeker is dit op dit moment nog niet.
- ndonselaar
- Contacteer:
Wat me we opvalt is wéér de rol van de media.
Toen ik gisterenavond de reacties van de kiezers zag, dacht ik nou Florida wordt voor Kerry, want alle reacties gaven aan: het wordt tijd voor een nieuwe president.
Jammer, dat men in Nederland blijkbaar niet in staat is om de verkiezingen in de VS neutraal te verslaan.
Toen ik gisterenavond de reacties van de kiezers zag, dacht ik nou Florida wordt voor Kerry, want alle reacties gaven aan: het wordt tijd voor een nieuwe president.
Jammer, dat men in Nederland blijkbaar niet in staat is om de verkiezingen in de VS neutraal te verslaan.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
De Nederlandse media is ook links Niek. En zeker de NOS wel.Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Wat me we opvalt is wéér de rol van de media.
De afgelopen dagen had ik wel het gevoel dat Kerry zou winnen, maar dat gevoel had ik natuurlijk gekregen van onze rooie media.
Dat ben ik met je eens Dons.
Ik vind Bush' overwinning alleen al prachtig om de linkse media te pesten.
Twaalf jaar geleden was ik in de States toen Bush sr. herkozen moest worden. Ik heb toen een petje gekocht met de tekst Annoy the media; re-elect Bush Helaas mocht het toen niet zo zijn. 't Is dat ik de petjesleeftijd wat ontgroeid bent, anders had ik hem weer opgezocht.
[Aangepast op 3/11/04 door Unionist]
Ik vind Bush' overwinning alleen al prachtig om de linkse media te pesten.
Twaalf jaar geleden was ik in de States toen Bush sr. herkozen moest worden. Ik heb toen een petje gekocht met de tekst Annoy the media; re-elect Bush Helaas mocht het toen niet zo zijn. 't Is dat ik de petjesleeftijd wat ontgroeid bent, anders had ik hem weer opgezocht.
[Aangepast op 3/11/04 door Unionist]
- ndonselaar
- Contacteer:
Matthijs,
Bush is op dit moment al bijna zeker van New Mexico [ 5 EV]. Dus als hij Ohio binnenhaalt:
Bush 2,673,882 51%
Kerry 2,559,802 49% [tussenstand 96% geteld.]
heeft hij gewonnen
Bush is op dit moment al bijna zeker van New Mexico [ 5 EV]. Dus als hij Ohio binnenhaalt:
Bush 2,673,882 51%
Kerry 2,559,802 49% [tussenstand 96% geteld.]
heeft hij gewonnen
Gelukkig dat we Bush nog weer 4 jaar krijgen.
Jammer dat we Bush nog weer 4 jaar krijgen
Van de twee slechte kandidaten is Bush dan wel de minst slechte, maar ik moet zeggen dat er van hem bitter weinig leiderschap uitgaat.
Hij moet het van de achterban hebben en als ik steeds weer zijn domme uitspraken en daden zie dan vrees ik dat er de komende 4 jaar geen verbetering te verwachten is.
Een man met grote praatjes en weinig daden.
Een machtig land met een z.g.n machtig man, maar Osama loopt nog steeds los en in Irak lopen er ook nog heel wat los die allang gepakt hadden moeten worden.
Opbrengst 4 jaar Bush? Een Irak wat verzand in een complete burgeroorlog (een bijzonder goed resultaat mister Bush) Een Afghanistan waar Osama nog rond huppeld en waar het nog steeds niet veilig is.
Nee in mijn ogen is het met Bush alleen maar slechter geworden in de wereld.
Kerkelijk? de homo's ja daar probeert hij intern mee te schoren, en dat blijkt hij dus ook wel te doen.
Maar het gaat niet alleen om de homohuwelijken, er is meer te koop en te doen in de wereld.
De verhouding met europa en de VN, is onder Bush bijzonder slecht geworden. En zo kunnen we wel doorgaan.
Jammer genoeg heeft Bush gewonnen, maar ook jammer genoeg moest hij winnen omdat er geen betere kandidaat voor handen was.
Van twee slechten heeft de minst slechte dan in elk geval nog gewonnen.
Jammer dat we Bush nog weer 4 jaar krijgen
Van de twee slechte kandidaten is Bush dan wel de minst slechte, maar ik moet zeggen dat er van hem bitter weinig leiderschap uitgaat.
Hij moet het van de achterban hebben en als ik steeds weer zijn domme uitspraken en daden zie dan vrees ik dat er de komende 4 jaar geen verbetering te verwachten is.
Een man met grote praatjes en weinig daden.
Een machtig land met een z.g.n machtig man, maar Osama loopt nog steeds los en in Irak lopen er ook nog heel wat los die allang gepakt hadden moeten worden.
Opbrengst 4 jaar Bush? Een Irak wat verzand in een complete burgeroorlog (een bijzonder goed resultaat mister Bush) Een Afghanistan waar Osama nog rond huppeld en waar het nog steeds niet veilig is.
Nee in mijn ogen is het met Bush alleen maar slechter geworden in de wereld.
Kerkelijk? de homo's ja daar probeert hij intern mee te schoren, en dat blijkt hij dus ook wel te doen.
Maar het gaat niet alleen om de homohuwelijken, er is meer te koop en te doen in de wereld.
De verhouding met europa en de VN, is onder Bush bijzonder slecht geworden. En zo kunnen we wel doorgaan.
Jammer genoeg heeft Bush gewonnen, maar ook jammer genoeg moest hij winnen omdat er geen betere kandidaat voor handen was.
Van twee slechten heeft de minst slechte dan in elk geval nog gewonnen.