BUSH-KERRY is weer nek aan nek

Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23886
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Aan slechtzienden is ook gedacht:

Afbeelding
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Oorspronkelijk gepost door Majorca
[
Margriet, heb je al gestemd?

We gaan nu stemmen en het is hier een uur tijdverschil met de oostkust. 7uur met jullie
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23886
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Hoeveel personen mag je stemmen?

Ik hoorde op de radio dat sommige steden wel 50 functies te verdelen hebben. Sherrif, commandant van de brandweer. Weet ik veel.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Oorspronkelijk gepost door refo
Hoeveel personen mag je stemmen?

Ik hoorde op de radio dat sommige steden wel 50 functies te verdelen hebben. Sherrif, commandant van de brandweer. Weet ik veel.
Hier ongeveer 12 ja voor een heleboel functies,hoe groter de plaats hoe meer personen en dingen om voor te stemmen .
er zijn ook verschillende referenda.
het is hier niet zo ingewikkeld voor county clerk attorney ed is maar een kandidaat!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Een argument of toch niet: de massavernietingswapens. Over deze wapens en Saddam is een heleboel te zeggen, veel meer dan in een simpele one-liner.

Ooit hoorde ik dit:

Er werd gesproken dat er in Irak iets belangrijks was gevonden. Veel pers aanwezig toen men aan het graven ging. Uiteindelijk was het een massagraf met veel onschuldig vermoorde burgers. De pers haakte teleurgesteld [!!!] af: weer geen wapens.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

NDonselaar, het is m.i. een mooi, moralistisch en altruïstisch motief om een land aan te vallen dat onschuldige burgers vermoord. Maar waarom dan alleen Irak? Waarom zo selectief? Waarom dan zeggen: Irak heeft massavernietigingswapens, daarom vallen we aan, terwijl Irak dat helemaal niet heeft? Waarom dan zeggen: we vallen Irak binnen om terroristische aanslagen op Amerika te voorkomen?

Dus ten eerste geeft Bush zelf aan dat ze aanvallen vanwege 1) massavernietingswapens en 2) terroristische dreiging, en niet om de moord op onschuldige burgers a) te voorkomen of b) te wreken, een reden die wel heel altruïstisch is maar in het internationaal rechtssysteem niet echt houdbaar is.

Ten tweede zou de moord op onschuldige burgers door de regering betekenen dat Bush erg selectief te werk gaat. Immers, er zijn nog wel meer landen waar dat gebeurt, maar daar wordt niet over gerept. Wees dan consequent, zou ik zeggen.

Kortom, blij dat Saddam weg is, maar ik vraag mij sterk af of oorlog de beste optie was.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23886
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

In een land als China lijken vooral de christenen het zwaar te hebben. Toch is China een 'meest begunstigde handelspartner'. Als ik Bush was zou ik daar een eind aan maken. Maar dat kost geld, misschien. Maar ik zag van de week het begrotingstekort van de US. In 4 jaar van een overschot in 99 naar een tekort van 650 miljard in 2004. Dus kost het misschien niet eens zoveel.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Mirja

Bericht door Mirja »

een huur nog... daan de results...President Bush is ahead....thank God!!!
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Ze verwachten hier de grootste opkomst ooit en dat zou dan goed zijn voor Kerry...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Adje

Bericht door Adje »

en wat goed is voor Kerry, is goed voor de rest van de wereld.. :D

[Aangepast op 3/11/04 door Adje]
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Mijn stem heeft hij niet
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Margriet
Ze verwachten hier de grootste opkomst ooit en dat zou dan goed zijn voor Kerry...
blijkbaar in het voordeel van Bush;)
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Margriet
Mijn stem heeft hij niet
]

gefeliciteerd! (?)
Adorote

Bericht door Adorote »

Oorspronkelijk gepost door de Paus
Oorspronkelijk gepost door Grace
Als Bush verliest, gaat we snel naar een 'anthichristelijk' westen toe. De islam zal hand over hand toe nemen.
Complete onzin wat hier staat. Hou toch ook nog even rekening met een God die alles bestuurt en regeert... het hangt echt niet van Bush af hoe onze westerse samenleving er uit zal komen te zien.

Zowel Bush als Kerry zijn nou geen voorbeelden van goed Christen zijn,dan zouden ze al zo niet liegen en bedriegen.

Arm Amerika.
Plaats reactie