Als je 'm een paar keer op deze manier uitspreekt, lukt het niet meer om het goed te doen.J.C. Philpot schreef: karakituur

Als je 'm een paar keer op deze manier uitspreekt, lukt het niet meer om het goed te doen.J.C. Philpot schreef: karakituur
Misschien teveel beïnvloed door de jongeren waar ik mee werk, maar ik vind Fuchsia dus echt een vreselijk woord. Als het even kan, vermijd ik het.Lilian1975 schreef:Is eigenlijk een naam.
Fuchsia. De klank, een woord dat eindigt op a. Vind ik gewoon mooi. En de bloem. Die combinatie.
Had ik vroeger ook met de naam Maria.
Maar ook een woord als charisma.
Er is ook heel een flauw dubbelzinnig liedje van Annie MG Schmidt over. Maar inderdaad, dit is een woord waar pubers vre-se-lijk kinderachtig over gaan doen.Pioenroosje schreef:Misschien teveel beïnvloed door de jongeren waar ik mee werk, maar ik vind Fuchsia dus echt een vreselijk woord. Als het even kan, vermijd ik het.Lilian1975 schreef:Is eigenlijk een naam.
Fuchsia. De klank, een woord dat eindigt op a. Vind ik gewoon mooi. En de bloem. Die combinatie.
Zita schreef:Er is ook heel een flauw dubbelzinnig liedje van Annie MG Schmidt over. Maar inderdaad, dit is een woord waar pubers vre-se-lijk kinderachtig over gaan doen.Pioenroosje schreef:Misschien teveel beïnvloed door de jongeren waar ik mee werk, maar ik vind Fuchsia dus echt een vreselijk woord. Als het even kan, vermijd ik het.Lilian1975 schreef:Is eigenlijk een naam.