Oorspronkelijk gepost door anemoonwat is de reden dat je daaraan genoegen beleeft?Van mij mogen ze het vandaag nog afschaffen voor particulieren.
heb jij daar voordeel aan?
wordt jij tekort gedaan door het feit dat er nu particulieren zijn die in een auto rijden met een grijs kenteken?
en wat levert het jou op wanneer die mensen hun auto niet meer kunnen blijven rijden?
ga jij zo hier en daar wat enveloppen door de deur brengen om ze de lasten wat te verlichten?
zo ja:
nou, wanneer je helemaal naar mij moet rijden, is wat ver, zal ik mijn bankrekeningnummer aan je doorgeven?
zo nee: overweeg dan te stoppen met het schrijven van dergelijke kreten, en ga er eerst eens rustig voor zitten om eens na te denken over: hoe zou het toch komen dat sommige mensen in grijs kenteken rijden? wat zou daar achter zitten? en ga ze dan eens briefjes schrijven en stel ze die vragen, dan hoor je het wel...
en dan denk ik dat je niet meer durft te schrijven dat ze het wat jou betreft wel mogen afschaffen
maar jij, tukker, hoewel ik je totaal niet ken, hebt zeker wel een heel dik inkomen?
wat ik je van harte gun, hoor, maar het is jammer dat je bril erdoor beslagen is geraakt
Mijn bril is echt niet beslagen. Deze regeling is destijds voor het bedrijfslaeven ingesteld. Door mazen van de wet hebben particulieren nu ook een grijs kenteken. Waarom moeten zij in een bus rijden???? Is een normale auto niet groot genoeg???