Adorote, adorote jij begint zelf met wat duistere beschuldigingen en vervolgens kap jij de discussie die er dreigt te ontstaan weer af. niet netjes! :tOorspronkelijk gepost door AdoroteAan deze reactie blijkt wel weer dat je er niets van snapt ,en haalt er dingen bij die niet ter zake doen de zijn,en waar het niet over gaat,zou zeggen england droom maar lekker verder.Oorspronkelijk gepost door england
kVat em niet.....
hier komen mensen waar ik mee Bijbelstudie deel van alle mogelijke kerken! 1 vrouw is zelfs anglicaans, en eigt naar RK.... Dat zou in de GG niet mogelijk zijn geweest waar ik was.... nu wel.....
Maar dta neemt niet weg dat de Bijbel me erg lief is, en ik blij ben em in het Engels/Nederlands te kunnen en mogen lezen!!!
Maar blijkbaar had jij liever dat we nog steeds aan de paus schatting zouden betalen?? En tot Maria zouden zingen, en door goede werken zalig zouden moeten worden, en dat een ieder vervloekt is die gelooft in genade allen......?
Of dacht je dat Luther de kerk vrijwillig verlaten heeft? Bovendien, Tyndale is nooit uit de RK gegaan....
Discussie gesloten .
Haloween in Sixflags
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
-
- Contacteer:
die reageert toch niet....Oorspronkelijk gepost door EgbertAdorote, adorote jij begint zelf met wat duistere beschuldigingen en vervolgens kap jij de discussie die er dreigt te ontstaan weer af. niet netjes! :tOorspronkelijk gepost door AdoroteAan deze reactie blijkt wel weer dat je er niets van snapt ,en haalt er dingen bij die niet ter zake doen de zijn,en waar het niet over gaat,zou zeggen england droom maar lekker verder.Oorspronkelijk gepost door england
kVat em niet.....
hier komen mensen waar ik mee Bijbelstudie deel van alle mogelijke kerken! 1 vrouw is zelfs anglicaans, en eigt naar RK.... Dat zou in de GG niet mogelijk zijn geweest waar ik was.... nu wel.....
Maar dta neemt niet weg dat de Bijbel me erg lief is, en ik blij ben em in het Engels/Nederlands te kunnen en mogen lezen!!!
Maar blijkbaar had jij liever dat we nog steeds aan de paus schatting zouden betalen?? En tot Maria zouden zingen, en door goede werken zalig zouden moeten worden, en dat een ieder vervloekt is die gelooft in genade allen......?
Of dacht je dat Luther de kerk vrijwillig verlaten heeft? Bovendien, Tyndale is nooit uit de RK gegaan....
Discussie gesloten .
Wat doe je op een forum als je elke discussie uit de weg gaat?
Net die meeuw die op je dak schijt en verder vliegt...
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
indd er komen ineens een paartij sneren de lucht uitvallen....die verwacht ik niet van christenen...zeker niet als het gaat over een haloween feest....erg jammer
eerlijk gezegd geloof ik niet dat het op zijn retour is en als het op zijn retour is staat ons iets heftigers te wachten denk ik....rustig nederzitten is er niet bij...we mogen strijden
eerlijk gezegd geloof ik niet dat het op zijn retour is en als het op zijn retour is staat ons iets heftigers te wachten denk ik....rustig nederzitten is er niet bij...we mogen strijden