Oorspronkelijk gepost door Herman
Zover ik weet is, gaat de koninging er dit jaar niet op vooruit. Dus die 95 miljoen is al een bezuiniging ten opzichte van eerdere jaren.
mmmmh :t:t:t:t
Hm, dus jij weet niet wie de koningin is? Vreemd.Oorspronkelijk gepost door Madtice
Herman, ik geef geen 6 euro uit aan iemand die ik niet ken, daarbij komt dat zoiets een non-argument is, want je kan hem net zo goed omdraaien: 95 miljoen euro, wat had je daar ook van kunnen doen?
En ten tweede, ik vind 32 miljoen euro beveiliging veel geld, zonder dat ik tegelijkertijd zeg 'liever dood dan geld betalen.' Dat is namelijk wel erg kort door de bocht. Moeten we dan voor iedere prominent 32 miljoen euro uittrekken omdat we anders die mensen liever dood hebben dan er geld in te steken? Stel dat Balkenende en zijn gezin voor 32 miljoen worden beveiligd? Of, om het even, jouw of mijn gezin? Dan is het toch ineens wel heel veel geld.
nou vertel het me eens dan ? Ik sta ´s ochtends om 06 uur op en ben pas vaak laat thuis waar ik dan ook nog van alles moet doen ! Ik kan me niet voorstellen dat ze meer als 8 uur werkt vervolgens in de file naar huis staat en dan de aardappels moet jassen de was op hangen moet stofzuigen , strijken en ga zo nog maar ff door dus ....wat werkt ze nou hard en wat voor verantwoording heb ze dan het is puur symbolisch dat hele koingshuis en kost afgrijselijk veel.Ik schat in dat er weinigen op dit forum zijn die en zo veel/hard werken als de koningin en zo veel verantwoordelijkheid hebben!!!
Ik breng eerst even een deel van mijn eerste posting over dit onderwerp naar vorenOorspronkelijk gepost door Lambertus
drenou vertel het me eens dan ? Ik sta ´s ochtends om 06 uur op en ben pas vaak laat thuis waar ik dan ook nog van alles moet doen ! Ik kan me niet voorstellen dat ze meer als 8 uur werkt vervolgens in de file naar huis staat en dan de aardappels moet jassen de was op hangen moet stofzuigen , strijken en ga zo nog maar ff door dus ....wat werkt ze nou hard en wat voor verantwoording heb ze dan het is puur symbolisch dat hele koingshuis en kost afgrijselijk veel.Ik schat in dat er weinigen op dit forum zijn die en zo veel/hard werken als de koningin en zo veel verantwoordelijkheid hebben!!!
[Aangepast op 26/10/04 door Lambertus]
daar hoor ik niemand over, en dat vind ik opmerkelijk.Volgens mij hoor ik in onze, reformatorsiche kerken ook regelmatig spreken over en bidden voor ons koningshuis (IS WAT ANDERS DAN DE FAMILIE!!) als van God gegeven! Wordt dat anders nu we over geld praten??
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
drenou vertel het me eens dan ? Ik sta ´s ochtends om 06 uur op en ben pas vaak laat thuis waar ik dan ook nog van alles moet doen ! Ik kan me niet voorstellen dat ze meer als 8 uur werkt vervolgens in de file naar huis staat en dan de aardappels moet jassen de was op hangen moet stofzuigen , strijken en ga zo nog maar ff door dus ....wat werkt ze nou hard en wat voor verantwoording heb ze dan het is puur symbolisch dat hele koingshuis en kost afgrijselijk veel.Ik schat in dat er weinigen op dit forum zijn die en zo veel/hard werken als de koningin en zo veel verantwoordelijkheid hebben!!!
Oorspronkelijk gepost door AdoroteOorspronkelijk gepost door Lambertus
Juist Lambertus,zo is het.
Tjonge wat werken die Oranjes hard,linten door knippen,leuke reisjes maken wanneer ze willen,toe spraakjes houden,schoondochter in de Raad van State lozen,als het even te veel wordt gauw naar Oostenrijk lekker in de sneeuw; kroonprins doet wat in water,niemand weet nou eigenlijk wat,enz enz.
Is allemaal niet erg dat deze fam Oranje dat doet en hard werken noemt,maar dan niet van het belastingeld van het Nederlandse volk.
Laten ze maar is echt gaan werken.