Slaag accepteren?

Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Laten we zo zeggen. Het was iemand met een donkere huidskleur en een buitenlands accent. zijn vrouw heeft een hoofddoekje om.:,:,:,
En vrouw accepteert slaag. (daar ging deze topic over)
Moet ze dat accepteren, of accepteerd men dat gewoon?>????
Dat moet ze van man wel. En ze accepteert het denk k. Stupid culture.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Majorca

Bericht door Majorca »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Dat moet ze van man wel. En ze accepteert het denk k. Stupid culture.
geeft Barry jou nooit een tik dan?

:,:,:,
wim314

Bericht door wim314 »

vaak gekoppeld aan religie natuurlijk....wij moeten niet de inschattingsfout maken dat alleen mannen moslim zijn
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door wim314
vaak gekoppeld aan religie natuurlijk....wij moeten niet de inschattingsfout maken dat alleen mannen moslim zijn
Dus als vrouw ook moslim is, dan slaan toegestaan?
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
wim314

Bericht door wim314 »

als zij daar zelf mee instemt.....ik zeg ja...slaan is nog iets anders dan mishandelen
england

Bericht door england »

Ook denk ik dat het in bepaalde culteren erg gewoon is.. En als je iets je hele leven ziet, dan raak je er toch aan gewend? En als iedereen je verteld dat een vrouw geeneens eens een ziel heeft, dan kijk je toch wel even heel anders tegen je vrouw aan?????

Enne, Wim.... Hoe zit dat dan met het eer geven aan je vrouw, met het liefhebben van je vrouw zoals Christus de Kerk lief heeft en Zijn leven voor haar geven heeft...??
wim314

Bericht door wim314 »

ik zeg niet dat het mijn standpunt is...integendeel, juist in hun cultuur en religie is het schijnbaar iets normaals...hoeft de liefde niet minder voor te zijn wellicht
Plaats reactie