Duitse jongen maakte 70% virussen

Jelle

Bericht door Jelle »

Ondanks alles toch wel knap werk volgens mij. Hij heeft het er maar druk meegehad.
En nu maar afwachten of er dus werkelijk minder virussen verspreidt gaan worden:D
wim314

Bericht door wim314 »

de reden te lezen vind ik erger.... geen eigenwaarde is een serieuze zaak
Andre

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door wim314
de reden te lezen vind ik erger.... geen eigenwaarde is een serieuze zaak
Hij heeft zo een koppie met verstand, zou hij de gevolgen dan niet overzien hebben?
Robert

Bericht door Robert »

Virussen maken is helemaal niet moeilijk.
Het punt is dat juist de domste computeraars het meestal doen.
De betere snappen dat het dom is om virussen te maken, en houden zich bovendien met veel interessantere zaken bezig.

Zo iemand zou een 20 jarig verbod op het gebruik van computeres moeten krijgen.
Carpe Diem tamen Memento Mori
Adorote

Bericht door Adorote »

Over de knie met die jongen,en op zijn Duits een goed pak slaag:mad::mad2::mad::mad2::mad::mad2::,:,:,
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door Robert
Virussen maken is helemaal niet moeilijk.
Het punt is dat juist de domste computeraars het meestal doen.
De betere snappen dat het dom is om virussen te maken, en houden zich bovendien met veel interessantere zaken bezig.

Zo iemand zou een 20 jarig verbod op het gebruik van computeres moeten krijgen.
Gebeurt in Amerika wel :) daar flik je het geen tweede keer.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Deze knul heeft voordat hij uit de bak komt al een topbaan aangeboden gekregen bij een groot softwarebedrijf. Wat ik je brom; zo gaat het meestal bij die whizzkids.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Robert

Bericht door Robert »

Oorspronkelijk gepost door empee
Verkijk je er niet op, een 'goed' virus maken is niet eenvoudig.
Maar dat het dom is ben ik volkomen met je eens.
Je pakt gewoon een bestaand virus en maakt daar wat modificaties op. Handleidingen zat op internet.

Dit is geen whizkid.
Je hebt hackers en je hebt creators.

Aan hackers heb je weinig tot niets. Die kunnen alleen kapot maken wat een ander maakt. Je hebt dus creators nodig. Die kunnen zelf wat maken.
Andre

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Adorote
Over de knie met die jongen,en op zijn Duits een goed pak slaag:mad::mad2::mad::mad2::mad::mad2::,:,:,
:,:,:,:,
wim

Bericht door wim »

Je pakt gewoon een bestaand virus en maakt daar wat modificaties op. Handleidingen zat op internet.
Prima gewoonte. Ze lijken wel wat op echte programmeurs.
Dit is geen whizkid.
Je hebt hackers en je hebt creators.

Aan hackers heb je weinig tot niets. Die kunnen alleen kapot maken wat een ander maakt.
Hacken maakt meer kapot dan je lief is. Maar een hacker moet toch eerst iets maken om iets kapot te maken. BTW een hacker is nog geen virusschrijver of andersom.
Je hebt dus creators nodig. Die kunnen zelf wat maken.
Elk nieuw virus dat niet met een Virus Construction Kit is gemaakt is toch een creatie. En de makers van die VCKs zijn toch ook niet geheel achterlijk. Alleen jammer dat ze hun kennis voor dit soort doeleinden gebruiken.
Robert

Bericht door Robert »

Prima gewoonte. Ze lijken wel wat op echte programmeurs.
Da's waar :D:D
Maar er zit wel een verschil tussen een virusje schrijven of een heel programma schrijven.
Maar een hacker moet toch eerst iets maken om iets kapot te maken. BTW een hacker is nog geen virusschrijver of andersom.
Ook dat is waar! Maar ik zei het om aan te geven dat een virusschrijver niet hoog staat aangeschreven in de IT wereld.
Trouwens, een hacker hoeft niet eerst iets te maken om vervolgens iets kapot te maken! Hij kan ook iets van een ander kapot maken.
Elk nieuw virus dat niet met een Virus Construction Kit is gemaakt is toch een creatie. En de makers van die VCKs zijn toch ook niet geheel achterlijk. Alleen jammer dat ze hun kennis voor dit soort doeleinden gebruiken.
Ze zijn zeker niet achtelijk, maar het zijn ook niet de beste professionals die je kunt hebben.
parsifal

Bericht door parsifal »

In frankrijk had je eerder een pinpas systeem dan in de rest van Europa, het werkte ook op een andere manier. Tot er op een gegeven moment een handige jongen was die met behulp van cryptografie de pas wist te kraken, hij wist zo op illegale wijze een metro kaartje te kopen om naar de bank te gaan, en daar te vertellen wat hij kon.
Hij werd opgepakt, wegens het kraken van de code en het stelen van een metro kaartje. In plaats dat je inderdaad deze kerel een top baan geeft. Hij kan wat, en heeft zijn kennis vrijwel niet op een foute manier gebruikt.
Jongere

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door Robert
Ze zijn zeker niet achtelijk, maar het zijn ook niet de beste professionals die je kunt hebben.
Dat zijn ze inderdaad niet!
Het enige wat ik kan doen is een virus ontvangen... :bu:i:!
maar ik ben dan ook een leek :)

Overigens vind ik het wel verontrustend dat zo'n jongen zoveel 'macht' heeft.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door parsifal
In frankrijk had je eerder een pinpas systeem dan in de rest van Europa, het werkte ook op een andere manier. Tot er op een gegeven moment een handige jongen was die met behulp van cryptografie de pas wist te kraken, hij wist zo op illegale wijze een metro kaartje te kopen om naar de bank te gaan, en daar te vertellen wat hij kon.
Hij werd opgepakt, wegens het kraken van de code en het stelen van een metro kaartje. In plaats dat je inderdaad deze kerel een top baan geeft. Hij kan wat, en heeft zijn kennis vrijwel niet op een foute manier gebruikt.
Risico van het vak. Maar er zal ongetwijfeld nog wel een rechtzaak over zijn gekomen.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Plaats reactie