Hoeveel ideeen lanceert die man jaarlijks? Hier komt niks van op de buis!Oorspronkelijk gepost door Lecram"Het gaat om programma-ideeën. Het is niet zeker dat de programma's ook op de buis komen", benadrukte een woordvoerster van Endemol Holding dinsdag. "Natuurlijk blijven de ideeën binnen de grenzen van de wet en regelgeving en binnen de fatsoensnormen."
[Aangepast op 28/7/04 door Lecram]
Spermashows: het niet veel gekker worden (update)
-
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
-
- Contacteer:
Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwHoeveel ideeen lanceert die man jaarlijks? Hier komt niks van op de buis!Oorspronkelijk gepost door Lecram"Het gaat om programma-ideeën. Het is niet zeker dat de programma's ook op de buis komen", benadrukte een woordvoerster van Endemol Holding dinsdag. "Natuurlijk blijven de ideeën binnen de grenzen van de wet en regelgeving en binnen de fatsoensnormen."
Niet zo naief Barry...
Trouwen met een miljonair zou vast niet doorgaan.
Big brother? Ben je gek..
-
Hee hallo, ik stel: die man heeft tig ideeen in het jaar die er niet doorkomen. Zelfs mijn .... weet nog dat Big Brother er op was. Maar dit komt er niet!Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2eOorspronkelijk gepost door BarryvrouwHoeveel ideeen lanceert die man jaarlijks? Hier komt niks van op de buis!Oorspronkelijk gepost door Lecram"Het gaat om programma-ideeën. Het is niet zeker dat de programma's ook op de buis komen", benadrukte een woordvoerster van Endemol Holding dinsdag. "Natuurlijk blijven de ideeën binnen de grenzen van de wet en regelgeving en binnen de fatsoensnormen."
Niet zo naief Barry...
Trouwen met een miljonair zou vast niet doorgaan.
Big brother? Ben je gek..
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
'doet me denken aan sex voor de buch (heb ik nooit gezien, ik kan namelijk commerciele tv niet ontvangen maar ik zou het ook niet willen zien).
Dat was vlg de media het ranzigste programma.
HET had meer dan 1 miljoen kijkcijfers.
En wat dacht je van de GAY parade in amsterdam. Kom ik op mijn werk.
2 collega's zijn er heen geweest.
Ook ranzig als je het mij vraagt.
[Aangepast op 10/8/04 door MB]
Dat was vlg de media het ranzigste programma.
HET had meer dan 1 miljoen kijkcijfers.
En wat dacht je van de GAY parade in amsterdam. Kom ik op mijn werk.
2 collega's zijn er heen geweest.
Ook ranzig als je het mij vraagt.
[Aangepast op 10/8/04 door MB]