Het gaat hollenderwijs achteruit met ons land. Als je deze onzin leest (van Endemol) dan vraag je je af waar het heengaat. CDA zal nu wel weer voor 'oubollig' versleten worden:
CDA wil komst 'spermashows' voorkomen
Uitgegeven: 27 juli 2004 17:09
DEN HAAG - Het CDA is fel tegen de plannen van Endemol International om twee televisieprogramma's in het buitenland te maken met sperma in de hoofdrol. In 'Sperm Race' wordt gezocht naar de man met de beste kwaliteit sperma en in 'Make me a mum' is de hoofdprijs het zwanger maken van een vrouw.
De CDA-Tweede-Kamerleden Atsma en Ormel zien er helemaal niets in. Ze vragen zich bovendien af of dergelijke programma's, mochten ze in Nederland op de buis komen, strijdig zijn met de Embryowet, waarin het commercieel gebruik van sperma en eicellen wordt verboden. Het CDA riep dinsdag dan ook het kabinet op te bekijken hoe Endemol tegengehouden kan worden, eventueel in Europees verband.
Het programma Sperm Race komt waarschijnlijk in Duitsland op tv. Over het uitzenden van Make me a mum onderhandelt Endemol met diverse zenders in de Verenigde Staten en Engeland.
"Het gaat om programma-ideeën. Het is niet zeker dat de programma's ook op de buis komen", benadrukte een woordvoerster van Endemol Holding dinsdag. "Natuurlijk blijven de ideeën binnen de grenzen van de wet en regelgeving en binnen de fatsoensnormen."
In 2001 kwam het toenmalige Joop van den Ende TV Producties met het idee 'I want your baby'. Omdat daar veel commotie over ontstond, kwam dat programma nooit van de grond. "Ook toen ging het om een programma-idee", zei de woordvoerster van Endemol.
bron: nu.nl
[Aangepast op 28/7/04 door Lecram]
Spermashows: het niet veel gekker worden (update)
Ja, het is werkelijk waar heel verschrikkelijk!
Maar ik had het zelf niet verzonnen, maar ik kijk er helemaal niet raar van op hoor! Het is nog afwachten hoe lang het duurt voor er een show komt wie het meeste middel kan verdragen waarmee euthenasie wordt gepleegd, de gene die het meeste kan hebben voor hij of zij overlijdt heeft gewonnen :stu:stu
Ik kijk er niet meer vreemd van op, maar het geeft wel aan hoe ver men is gezakt!
Maar ik had het zelf niet verzonnen, maar ik kijk er helemaal niet raar van op hoor! Het is nog afwachten hoe lang het duurt voor er een show komt wie het meeste middel kan verdragen waarmee euthenasie wordt gepleegd, de gene die het meeste kan hebben voor hij of zij overlijdt heeft gewonnen :stu:stu
Ik kijk er niet meer vreemd van op, maar het geeft wel aan hoe ver men is gezakt!
- ndonselaar
- Contacteer:
-
Ben ik niet mee eens. Denk je nu echt dat televisiekijkend Nederland om zo iets walchelijks vraagt??? Dit zijn die dwaze hoofden van Endemol die dit voorschotelen.Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
En het volk vraagt niets anders dan 'geef ons brood en spelen'.
Volgens mij begon hier de ondergang van het Romeinse Rijk.
Ik denk echt dat het gros van Nederland erg tevreden is met de journaals, Studio sports, Goede Tijden etc. etc. Die zitten heus niet te wachten op zo'n ordinaire, ranzige show. Zie jij het al voor je, gezellig zaterdagavond. Kinderen allemaal in bad geweest. Glimmend van de zeep zitten we op de bank. Moeder schenkt de koffie in. Lekkere koek erbij. chips op tafel. Zo zegt pa, we gaan nu de spuitshow kijken. Allemaal goed opletten hoor.
Denk na!
Eh. In Tukkerland zijn de mensen misschien nog niet zo ver heen. Maar ik heb er een hard hoofd in. Er zullen zeker mensen naar kijken.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeBen ik niet mee eens. Denk je nu echt dat televisiekijkend Nederland om zo iets walchelijks vraagt??? Dit zijn die dwaze hoofden van Endemol die dit voorschotelen.Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Ik denk echt dat het gros van Nederland erg tevreden is met de journaals, Studio sports, Goede Tijden etc. etc. Die zitten heus niet te wachten op zo'n ordinaire, ranzige show. Zie jij het al voor je, gezellig zaterdagavond. Kinderen allemaal in bad geweest. Glimmend van de zeep zitten we op de bank. Moeder schenkt de koffie in. Lekkere koek erbij. chips op tafel. Zo zegt pa, we gaan nu de spuitshow kijken. Allemaal goed opletten hoor.
Denk na!
Natuurlijk, weet ik ook wel. Maar wou aangeven dat dat maar een select gezelschap zal zijn. Lage kijkcijfers, dus flop.Oorspronkelijk gepost door VortigernEh. In Tukkerland zijn de mensen misschien nog niet zo ver heen. Maar ik heb er een hard hoofd in. Er zullen zeker mensen naar kijken.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeBen ik niet mee eens. Denk je nu echt dat televisiekijkend Nederland om zo iets walchelijks vraagt??? Dit zijn die dwaze hoofden van Endemol die dit voorschotelen.Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Denk na!
geen aandacht aan schenken
Aan de ene kant ben ik het met Tukker eens,aan de andere kant zal er massaal gekeken worden naar deze spuitschouw.Voor hen die op letten ,wil dit volk niets anders dan brood en spelen ,daar grote delen van dit volk van alles los is ,en verblijft in het eeuwig durend heden.
En laat de politiek zich aub met deze zaak niet bemoeien want die richten al genoeg rotzooi aan in ons goede prachtige land.
Het is heel afgezaagd ----------maar er zit een knop aan het TV toestel.
En laat de politiek zich aub met deze zaak niet bemoeien want die richten al genoeg rotzooi aan in ons goede prachtige land.
Het is heel afgezaagd ----------maar er zit een knop aan het TV toestel.
daarom doe ik het ook niet, beetje onfris, hoewel dat weer meevalt als er een kotszakje in de buurt is...Oorspronkelijk gepost door parsifalAls je ergens onpasselijk van wordt, is boven iemand gaan staan wel heel hatelijk en smerig.Oorspronkelijk gepost door Majorca
tis om onpasselijk van te worden...
(zonder boven anderen te gaan staan hoor)

-
- Contacteer:
Nou, vergeet het maar. De mensen die er het hardst tegenin gaan kijken in ieder geval.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Natuurlijk, weet ik ook wel. Maar wou aangeven dat dat maar een select gezelschap zal zijn. Lage kijkcijfers, dus flop.
geen aandacht aan schenken
Niek heeft hard gelijk. De geschiedenis leert het. Algehele destructie van de maatschappelijke waarden is het gevolg van o.a. (sexuele) losbandigheid.