vliegvakanties
vliegvakanties
In tegenstelling tot 10 jaar geleden gaan tegenwoordig veel mensen met het vliegtuig naar hun vakantiebestemming.
Er zijn twee grote bezwaren die je hier tegen kan maken: 1) erg slecht voor het milieu al die extra vluchten waarin tonnen kerosine de lucht in gaan; 2) nóg meer overlast van vliegtuigen en vliegvelden zoals Schiphol, die dan natuurlijk weer uit moeten breiden.
Mijn voorstel zou zijn dat vliegverkeer gereserveerd blijft voor zakelijke reizen of familiebezoek. Als je met het vliegtuig op vakantie wil moet je een toeslag betalen van 30%.
[Aangepast op 29/7/04 door Majorca]
Er zijn twee grote bezwaren die je hier tegen kan maken: 1) erg slecht voor het milieu al die extra vluchten waarin tonnen kerosine de lucht in gaan; 2) nóg meer overlast van vliegtuigen en vliegvelden zoals Schiphol, die dan natuurlijk weer uit moeten breiden.
Mijn voorstel zou zijn dat vliegverkeer gereserveerd blijft voor zakelijke reizen of familiebezoek. Als je met het vliegtuig op vakantie wil moet je een toeslag betalen van 30%.
Oorspronkelijk gepost door Majorca
In tegenstelling tot 10 jaar geleden gaan tegenwoordig veel mensen met het vliegtuig naar hun vakantiebestemming.
zie je die nu allemaal vliegen op het strand?Oorspronkelijk gepost door dréAls het maar niet toppless is kan het wel vind ik:DOorspronkelijk gepost door Barryvrouwin een lange zwarte zwembroek?Oorspronkelijk gepost door drézou die met zijn laptop en een ijsje op het strand zitten soms?:tOorspronkelijk gepost door Barryvrouw
... tussen het openen van twee nieuwe topics niet meer dan 2 minuten hoeft te zitten
(ijs en strand)
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
Als mensen niet met het vliegtuig gaan, gaan ze meestal met de auto. En dát is nog véél slechter voor het millieu.Oorspronkelijk gepost door Majorca
Mijn voorstel zou zijn dat vliegverkeer gereserveerd blijft voor zakelijke reizen of familiebezoek. Als je met het vliegtuig op vakantie wil moet je een toeslag betalen van 30%
Nee, als we goed willen zijn voor het millieu, laten we dan trein- en busverkeer aanmoedigen.
Overlast vind ik een onzin argument. Moet je maar ergens anders gaan wonen als je er niet tegen kan.
Wat denk jij. Ik ga daar heerlijk genieten van de natuur. (waterkant)Oorspronkelijk gepost door dréga jij deze week niet naar Friesland:puOorspronkelijk gepost door tukkertje
Ben ik helemaal met je eens Majorca. Laat ze lekker op de fiets op vakantie gaan
Op de fiets dan toch zeker:P
heel milieu vriendelijk.
en natuurlijk vissen met een roeiboot
Ik vind het zonde van je tijd om je bezig te houden met het milieu van de aarde die straks op de jongste dag toch door vuur zal vergaan 
En kijk zaterdag eens naar de files in europa, moet je je eens in denken hoe veel schoner het continent zou zijn als al die mensen het vliegtuig zouden hebben genomen!

En kijk zaterdag eens naar de files in europa, moet je je eens in denken hoe veel schoner het continent zou zijn als al die mensen het vliegtuig zouden hebben genomen!
Carpe Diem tamen Memento Mori
-
-
Ja maar, we passen niet met z'n tweehonderden in onze auto.Oorspronkelijk gepost door Majorca
ff voor de duidelijkheid en om de discussie zuiver te houden:
het is aangetoond dat een vliegreis naar Spanje het milieu veel meer belast dan een autoreis. Bus of trein is nog beter.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Mja, aan de andere kant: Als het millieu ons ECHT zo lief is, dan zouden we gewoon thuisblijven...Oorspronkelijk gepost door Majorca
het is aangetoond dat een vliegreis naar Spanje het milieu veel meer belast dan een autoreis. Bus of trein is nog beter.
dat doen wij dan ook!Oorspronkelijk gepost door mementoMja, aan de andere kant: Als het millieu ons ECHT zo lief is, dan zouden we gewoon thuisblijven...Oorspronkelijk gepost door Majorca
vakantie is nergens goed voor.
Spaart weer centen uit neef!;)Oorspronkelijk gepost door Majorcadat doen wij dan ook!Oorspronkelijk gepost door mementoMja, aan de andere kant: Als het millieu ons ECHT zo lief is, dan zouden we gewoon thuisblijven...Oorspronkelijk gepost door Majorca
vakantie is nergens goed voor.