Vlaams Blok
Zegt mij niets! Ik ken zijn citaat hieromtrent, MB. Er is geen erkenning en dus geen bestaanrecht voor Joden als nationaliteit. Dat verafschuw ik en als jij dat kan stroken met de Bijbel, vind ik dat kunstig.
Jammer dat je zo oppervlakkig op mij ingaat. Ik trek hieruit mijn eigen conclusies en sluit af met: les gouts et les coleurs ne se discutent pas. Ik hoop dat je dit met de Eeuwige kan rijmen
Liefs van
Kena!
Jammer dat je zo oppervlakkig op mij ingaat. Ik trek hieruit mijn eigen conclusies en sluit af met: les gouts et les coleurs ne se discutent pas. Ik hoop dat je dit met de Eeuwige kan rijmen

Liefs van
Kena!
Als 24% van de stemmen naar het VB gegaan is, zijn er nog heel veel mensen in België die níet gediend zijn van het VB, 76% namelijk!
Net als in vele andere landen (waaronder dat van ons) begint de boel aardig uit de hand te lopen door slappe politici die de dingen niet bij de naam durfden en durven noemen.
Deelname aan de regering? Ik weet het gewoon niet..
Cordon sanitair handhaven? Nee!
Wat dan wel? Wellicht is het mogelijk om ze gewoon eens serieus te nemen en ze dan ook aan te spreken op hun verantwoordelijkheden en daden.
Moeilijk...
Net als in vele andere landen (waaronder dat van ons) begint de boel aardig uit de hand te lopen door slappe politici die de dingen niet bij de naam durfden en durven noemen.
Wat dan wel? Wellicht is het mogelijk om ze gewoon eens serieus te nemen en ze dan ook aan te spreken op hun verantwoordelijkheden en daden.
Moeilijk...
Oorspronkelijk gepost door christa
Als 24% van de stemmen naar het VB gegaan is, zijn er nog heel veel mensen in België die níet gediend zijn van het VB, 76% namelijk!
Moeilijk...
Zo ken ik er ook een 76% niet gediend van het VB.
HAHAHAHA
Kan ook zeggen 75% is niet gediend van het CDA of 80% niet gediend van de VVD.
Uit enquete bleek dat 46% van de CVP stemmers (vlaams CDA) ook overwogen om op VB te stemmen.
Dat geldt voor alle partijen, niet? Behalve voor de Communistische Partij in Noord-Korea. Die scoren 100%...Oorspronkelijk gepost door christa
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Even een kanttekening: Wat in België PvdA heet is bij ons SP en bij ons anders om!Oorspronkelijk gepost door RensJa, laat ze maar eens zien wat ze waard zijn!Oorspronkelijk gepost door MB
Moet Vlaams Blok uitgenodigd worden tot regeringsdeelname?
Maar dat geldt evenzeer voor echt linkse partijen als de SP in Nederland, of de PvdA in Belgie.
[Aangepast op 13/7/04 door lokje]
Grappig eigenlijk, ooit heb ik op refotrefpunt mij kritisch uitgelaten over het Cordon Sanitaire, en dit werd als een onkies onderwerp gewist...
Ik ken het Blok vrij goed, heb ik mijn wilde jaren contact gehad met Philippe van de Sande, provincieraadslid in Antwerpen en ook met WIm Vreeswijk van het Nederlands Blok(je).
Volgens mij is het Vlaams Blok de enige fatsoenlijke partij in België.
Ja, ik duik nu weg voor jullie taarten...
Bovenstaande bewering wil niet zeggen dat ik de standpunten deel, die zijn me in het algemeen te rechts. Maar eerlijk is het Blok wèl.
Om het woord nenazisme in de mond te nemen is extreem-linkse retoriek.
[Aangepast op 15/7/04 door Unionist]
Ik ken het Blok vrij goed, heb ik mijn wilde jaren contact gehad met Philippe van de Sande, provincieraadslid in Antwerpen en ook met WIm Vreeswijk van het Nederlands Blok(je).
Volgens mij is het Vlaams Blok de enige fatsoenlijke partij in België.
Ja, ik duik nu weg voor jullie taarten...
Bovenstaande bewering wil niet zeggen dat ik de standpunten deel, die zijn me in het algemeen te rechts. Maar eerlijk is het Blok wèl.
Om het woord nenazisme in de mond te nemen is extreem-linkse retoriek.
[Aangepast op 15/7/04 door Unionist]
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)