POLL: Moet het draadje 'Beroepingswerk discussie' terugkeren op het forum?
-
- Verbannen
POLL: Moet het draadje 'Beroepingswerk discussie' terugkeren op het forum?
Hierbij een poll om te polsen of het draadje 'Beroepingswerk discussie' moet terugkeren op het forum.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Re: POLL: Moet het draadje 'Beroepingswerk discussie' terugkeren op het forum?
Jantje, wat versta jij onder ongeestelijk geleuter?
Procesmatig: prima. Allerlei discussies over concrete casussen en wie wat waar hoeft van mij niet
Verstuurd vanaf mijn TA-1004 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn TA-1004 met Tapatalk
Geen waarde.
Onze speculaties zijn altijd verkeerd.
Laten we alleen feiten noemen
Onze speculaties zijn altijd verkeerd.
Laten we alleen feiten noemen
Onzinpoll. Maak topic Beroepingswerk discussie 5 aan en klaar. Je ziet vanzelf hoe lang die blijft. Uiteraard sterk afhankelijk van het niveau verwacht ik. Het mod-team heeft geen zin de oude open te gooien, dan een nieuwe. Is vaker gebeurd getuige de cijfers. Zo'n poll is pure revolutie en daar moeten we ver van blijven. Ga je dan straks onderhandelen met het mod-team?
Maak gewoon zelf een nieuw deel aan Jan
Eens met br. Puk.Piet Puk schreef:Onzinpoll. Maak topic Beroepingswerk discussie 5 aan en klaar. Je ziet vanzelf hoe lang die blijft. Uiteraard sterk afhankelijk van het niveau verwacht ik. Het mod-team heeft geen zin de oude open te gooien, dan een nieuwe. Is vaker gebeurd getuige de cijfers. Zo'n poll is pure revolutie en daar moeten we ver van blijven. Ga je dan straks onderhandelen met het mod-team?
Van mij mag deze terug maar nieuwe is net zo makkelijk.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Wat de wallen zijn voor amsterdam is zo'n topic voor rf.
Doe dat maar Jan.Piet Puk schreef:Onzinpoll. Maak topic Beroepingswerk discussie 5 aan en klaar. Je ziet vanzelf hoe lang die blijft. Uiteraard sterk afhankelijk van het niveau verwacht ik. Het mod-team heeft geen zin de oude open te gooien, dan een nieuwe. Is vaker gebeurd getuige de cijfers. Zo'n poll is pure revolutie en daar moeten we ver van blijven. Ga je dan straks onderhandelen met het mod-team?
Jouw interpretatie van die cijfers klopt overigens niet, Piet. In oudere versies van de forumsoftware werd een topic steeds trager bij een toenemend aantal pagina’s; boven de 100 of zo maakten we dan een nieuw topic aan met een hoger nummer. Tegenwoordig hoeft dat niet meer.
Ik heb de vorige voor een bepaalde tijd gesloten. En nooit meer geopend. Goed idee, open een nieuwe. Dan blijft de oude weg. Frisse start zeg maar. Typ ik op een heet Fries strand met een brief van ds. Hoogerland op schoot.
Wat is er dan te beleven op de wallen?Wim Anker schreef:Wat de wallen zijn voor amsterdam is zo'n topic voor rf.
Daar worden ook beroepen besproken, denk ik.refo schreef:Wat is er dan te beleven op de wallen?Wim Anker schreef:Wat de wallen zijn voor amsterdam is zo'n topic voor rf.
-

Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Nieuw topic aangemaakt. Mods, dank voor jullie opstelling hierin. Forummers, hou het netjes s.v.p.
Nooit geweten. Ik dacht dat alleen op rf gebeurde.Ad Anker schreef:Daar worden ook beroepen besproken, denk ik.refo schreef:Wat is er dan te beleven op de wallen?Wim Anker schreef:Wat de wallen zijn voor amsterdam is zo'n topic voor rf.