Flitspalen

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Dat je geflitst wordt oke, maar om je bewust te laten flitsen:t:t:t:t

Lees het onderstaande artikel. Hoe dom kan men zijn zou je denken.

Bromfietser tart flitspaal

AMSTERDAM - Een 16-jarige bromfietser uit Alblasserdam heeft op maandag een flitspaal getart. Op foto's bleek de jongen drie keer achter elkaar met veel te hoge snelheid langs de paal te zijn gereden.

Hij moest zijn gedrag bekopen met diverse bekeuringen. Op maandagavond hield de politie een snelheidscontrole met een 'driepoot' (mobiele flitspaal) op de Edisonweg in Alblasserdam. Hij werd drie keer geflitst. Tevens maakte de jongen een beledigend gebaar naar de politie.

Hierna ging de jongen langs de weg staan om naar de politie te kijken. De politie hield de jongen aan en zag dat hij zijn verzekeringsplaatje had dubbelgevouwen. De man verklaarde dit bewust te hebben gedaan voor de 'flitser'.

De bromfiets werd overgebracht naar het politiebureau en bleek flink te zijn opgevoerd. Op het bureau kreeg de jongen drie bekeuringen, voor het opvoeren van de brommer, één voor het niet tonen van zijn bromfietscertificaat en één voor het niet zichtbaar hebben van zijn verzekeringsplaatje.

De bonnen voor het overschrijden van de maximumsnelheid vallen binnenkort in zijn brievenbus. De jongen zei zijn lesje nu wel te hebben geleerd.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Leedvermaak :!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Dat je geflitst wordt oke, maar om je bewust te laten flitsen:t:t:t:t

Lees het onderstaande artikel. Hoe dom kan men zijn zou je denken.

Bromfietser tart flitspaal

AMSTERDAM - Een 16-jarige bromfietser uit Alblasserdam heeft op maandag een flitspaal getart. Op foto's bleek de jongen drie keer achter elkaar met veel te hoge snelheid langs de paal te zijn gereden.

Hij moest zijn gedrag bekopen met diverse bekeuringen. Op maandagavond hield de politie een snelheidscontrole met een 'driepoot' (mobiele flitspaal) op de Edisonweg in Alblasserdam. Hij werd drie keer geflitst. Tevens maakte de jongen een beledigend gebaar naar de politie.

Hierna ging de jongen langs de weg staan om naar de politie te kijken. De politie hield de jongen aan en zag dat hij zijn verzekeringsplaatje had dubbelgevouwen. De man verklaarde dit bewust te hebben gedaan voor de 'flitser'.

De bromfiets werd overgebracht naar het politiebureau en bleek flink te zijn opgevoerd. Op het bureau kreeg de jongen drie bekeuringen, voor het opvoeren van de brommer, één voor het niet tonen van zijn bromfietscertificaat en één voor het niet zichtbaar hebben van zijn verzekeringsplaatje.

De bonnen voor het overschrijden van de maximumsnelheid vallen binnenkort in zijn brievenbus. De jongen zei zijn lesje nu wel te hebben geleerd.
Whoehahahaha, dat ze zo'n jongen nou niet gewoon niet-toerekeningsvatbaar verklaren hé, dat snap ik dan weer niet . . .
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Zucht, weer een boete te pakken.

Je houd het niet voor mogelijk. Geflits op de A1 door een mobiele flitser om 23.39

Daar gaat je toch alles van staan.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Zucht, weer een boete te pakken.

Je houd het niet voor mogelijk. Geflits op de A1 door een mobiele flitser om 23.39

Daar gaat je toch alles van staan.
Moet je je maar aan de regels houden!!!

Een 'breekje' van Breekijzertje
Lecram

Bericht door Lecram »

Ben pas van voren geflitst. Volgens mij sta ik big-smilend op de foto. Zowiezo omdat motorrijden fun is en al helemaal omdat ik van voren geen kentekenplaat heb.

:bou::bou::o:o:bou::bou::bou:

[Aangepast op 9/6/04 door Lecram]
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ben pas van voren geflitst. Volgens mij sta ik big-smilend op de foto. Zowiezo omdat motorrijden fun is en al helemaal omdat ik van voren geen kentekenplaat heb.

:bou::bou::o:o:bou::bou::bou:

[Aangepast op 9/6/04 door Lecram]
het wordt tijd dat ik die nummerplaten maar eens ga dubbel vouwen:,:,:,:,
Napoleon

Bericht door Napoleon »

Of een buitenlands kenteken er overheen zetten!
Andre

Bericht door Andre »

Zonwerend folie over middelste karakters op nummerplaat.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Andre
Zonwerend folie over middelste karakters op nummerplaat.
helpt dat echt??
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Napoleon
Duits kenteken! En dan in zeeland heel hard gaan rijden in de vakantietijd....................

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door Napoleon
Duits kenteken! En dan in zeeland heel hard gaan rijden in de vakantietijd....................

Nou, een duits kenteken. Dat nooit. En dan elke minuut een internationaal gebaar naar je kop krijgen..:,:,:,
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ik heb de oplossing...

Je aan de snelheid houden (cruse control???)
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Andre

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Ik heb de oplossing...

Een goed idee, maar als je CC heb, en je zit wat te praten, rij je maar zo ongemerkt 60 waar je bv 50 km mag, en dan is het balen als je geflitst wordt.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Ik heb de oplossing...

Spreek je wel weer als je rijbewijs hebt. Het is niet altijd makkelijk je te houden aan de snelheid.:,
Plaats reactie