Nu is het voor elkaar!!!

Olli

Nu is het voor elkaar!!!

Bericht door Olli »

Ketchupgooiers moeten weer de cel in

Uitgegeven: 23 juni 2004 10:56

AMSTERDAM - De twee actievoersters die vorige week minister Verdonk van Vreemdelingenzaken met tomatenketchup besmeurden, moeten weer de cel in. Dat liet de rechtbank in Amsterdam woensdag weten. De twee actievoersters werden na het incident door de rechter-commissaris vrijgelaten. Dit gebeurde tegen de zin van het Openbaar Ministerie, die in beroep ging tegen de beslissing van de rechter-commissaris.

Het OM zal de actievoersters nu proberen op te sporen en opnieuw vast te zetten, maar dat kan enigzins problematisch zijn aangezien de identiteit van de twee vrouwen onbekend is gebleven. Zij weigerden hun naam, adres en woonplaats te geven nadat ze waren opgepakt. Woensdagmiddag moeten zij zich bij de politierechter in Amsterdam voor hun daad verantwoorden.

Tjonge jonge wat zijn we met zn allen toch zielig hier in Nederland!
Dan lopen er een paar van de debielen met ketchup te gooien!
De politie pakt ze op....ze geven hun namen niet........EN ZE LATEN ZE WEER LOPEN!!!!!:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Nee en dan willen ze ze weer pakken en dan is het......uh......ja wordt wel een beetje moeilijk.....want we moeten ze opsporen omdat we niet weten wie ze zijn en waar ze wonen!

NEE MENSEN HOE KAN DIT?????!!!!!

[Aangepast op 23/6/04 door Olli]
Adorote

Bericht door Adorote »

Hoe dat kan; we leven in een land van totale gekte en besluiteloosheid.
takkie

Bericht door takkie »

waarom gelijk zo`n agressieve toon als er over de politie gepraat wordt? Beetje jammer is dat, ik ontkent niet dat ze fouten maken en grote fouten ook, maar ze zijn er wel om respect voor te hebben, want ze doen ook zat goed werk!
dus prima als je zo`n berichtje hier neergooit, maar ga dan niet gelijk de politie afkraken door de manier van je posting, dat schiet een beetje in mijn verkeerde keelgat
Adorote

Bericht door Adorote »

Olli agressief dacht het niet,de vraagstelling van hem is zo gek niet.

Deze fout had nooit mogen gebeuren .
takkie

Bericht door takkie »

ik zei niet dat de vraagstelling van hem gek is, die is juist goed, want het mag niet dat dit gebeurt in nederland, heb ik ook al gezegd, en ik weet dat de politie fouten maakt,
ik had het alleen over de agressieve manier waarop het hier neergezet wordt, met grote letters en een aantal smiles, dat vind ik dus wat minder positief, ok? en komt bij mij minder leuk over, misschien gewoon een verschil van mening wat betreft het smile-gebruik hier op osw
Olli

Bericht door Olli »

Ja ik ben ook agressief! ja! Inderdaad! Omdat dit gewoon echt dom is ja!!!

Ik bedoel de politie doet inderdaad heel veel goed werk! Helemaal mee eens! Maar man!! Niet normaal! Je laat toch iemand niet gaan als tie zn naam niet wil vertellen?!?!?
Wat is dit voor omgekeerde wereld!!! Ik word weer boos!!!:?:?

:!:!

:D:D:D
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Logica van niks. Gebrek aan duidelijke regels en afspraken.

Wie gaat hier wat aan doen?

Ik snap het ook wel, het is niet altijd makkelijk, maar toch...
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Adorote

Bericht door Adorote »

Zolang de heer Wijkersloot en de Balkende s hier in dit land de dienst uit maken,en nog meer van die kromdenkers zal dit land een bizar sprookjes land blijven.

Er is wat aan te doen,maar daar zijn de meesten in ons volk zich niet van bewust.Ze worden bezig gehouden met brood en spelen.

Wanneer zou Nederland weer eens wakker worden .
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Hier wordt je echt moedeloos van..
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door takkie
waarom gelijk zo`n agressieve toon als er over de politie gepraat wordt? Beetje jammer is dat, ik ontkent niet dat ze fouten maken en grote fouten ook, maar ze zijn er wel om respect voor te hebben, want ze doen ook zat goed werk!
dus prima als je zo`n berichtje hier neergooit, maar ga dan niet gelijk de politie afkraken door de manier van je posting, dat schiet een beetje in mijn verkeerde keelgat
:,:,:,:,:,:,:,:, Takkie.... lees je eigen posting eens... t is om te gillen :,:,:, ;)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
:,:,:,:,:,:,:,:, Takkie.... lees je eigen posting eens... t is om te gillen :,:,:, ;)
probeer effe serieus te reageren ipv zo`n one-liner erop te gooien,leg effe uit wat je bedoelt
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

probeer effe serieus te reageren ipv zo`n one-liner erop te gooien,leg effe uit wat je bedoelt
:mad2::mad2::mad2:???

[Aangepast op 23/6/04 door Barryvrouw]
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Joopie

Bericht door Joopie »

Tja, het is ingewikkeld allemaal, en vooral jammer. Maar je doet er zo weinig aan vanaf de zijlijn. Maar ik ben het inderdaad eens met Olli dat het te gek voor woorden is dat iemand die gearesteerd is en zijn/haar naam niet noemen wil gewoon weer kan blijven lopen. Heel verschrikkelijk. Maar we doen er zo weinig aan he?

Dan blijft voor mij de vraag: Hoe weet je dan dat je steeds weer met de zelfde vrouw/vrouwen te maken hebt??????
Plaats reactie