[Engelse reacties horen thuis op het engelstalige forum.]
Het is een leuke kreet, maar zegt niet zoveel. Als jij het meent te weten, meent een ander het weer anders.
Het Europese Kampioenschap voetbal
- ndonselaar
- Contacteer:
Die kijk had Paulus ook!Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeOptimistische kijk op het leven heb jij!Oorspronkelijk gepost door jacob We zijn toch op op doorreis door dit tranendal?
Een 'breekje' van Breekijzertje
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Deze discussie is een onwaardig onderwerp op een reformatorisch forum en eigenlijk verwacht ik dat een dergelijk onderwerp in reformatorische kringen niet aanbod zou behoeven te komen.
Opmerkingen van Tukkertje en breekijzertje in deze posting storen mij ook bijzonder.
Reformatorisch Nederland behoord zich verre van dit werelds gebeuren te houden, daaronder schaar ik ook het RD. Ook het RD behoeft aan een dergelijke sportverdwazing geen aandacht te besteden.
Het is te gek voor woorden dat wij hier een leven naar het Woord des Heeren moeten gaan verdedigen, omdat er een groep jongeren het niet eens is met de reformatorsche beginselen en dan van alles proberen om het voetballen binnen de reformatorische kring goed gekeurd wil hebben.
Het E.K. is een blijft een uitvinding van de duivel om vele zielen van Gods Woord weg te houden en om hen te doen opgaan in werelds vermaak.
Deze discussie kunnen we beter sluiten
Opmerkingen van Tukkertje en breekijzertje in deze posting storen mij ook bijzonder.
Reformatorisch Nederland behoord zich verre van dit werelds gebeuren te houden, daaronder schaar ik ook het RD. Ook het RD behoeft aan een dergelijke sportverdwazing geen aandacht te besteden.
Het is te gek voor woorden dat wij hier een leven naar het Woord des Heeren moeten gaan verdedigen, omdat er een groep jongeren het niet eens is met de reformatorsche beginselen en dan van alles proberen om het voetballen binnen de reformatorische kring goed gekeurd wil hebben.
Het E.K. is een blijft een uitvinding van de duivel om vele zielen van Gods Woord weg te houden en om hen te doen opgaan in werelds vermaak.
Deze discussie kunnen we beter sluiten