Succes!!Zeeuw schreef: Consultancy.
Wees wel bedacht op telefoontjes en aanbiedinkies van allerlei figuren.

Succes!!Zeeuw schreef: Consultancy.
Het gaat bij mij eigenlijk alleen maar om energiemaatschappijen, verder word ik nooit gebeld.Dodo schreef:Als je in de KvK ingeschreven bent, kun je inderdaad door Jan en Alleman gebeld worden. Mijn man heeft een klein hobbybedrijfje, en we worden vaak gebeld. Kennelijk zien ze niet wat voor soort bedrijf het is, want er wordt bijvoorbeeld gevraagd naar de afdeling crediteuren.
Wees er ook op bedacht dat energiemaatschappijen je ook gaan bellen met "prachtige" zakelijke aanbiedingen.
Je kunt aanvinken dat je geen reclame wil, maar dat zal vast niet helpen. We zien wel. Ik kan vrij overtuigende nee zeggen.Dodo schreef:Als je in de KvK ingeschreven bent, kun je inderdaad door Jan en Alleman gebeld worden. Mijn man heeft een klein hobbybedrijfje, en we worden vaak gebeld. Kennelijk zien ze niet wat voor soort bedrijf het is, want er wordt bijvoorbeeld gevraagd naar de afdeling crediteuren.
Wees er ook op bedacht dat energiemaatschappijen je ook gaan bellen met "prachtige" zakelijke aanbiedingen.
Dat is maar de vraag. Holten is Salland.Gabrielle schreef:Welkom in Twente!
De bestuursregio Twente omvat Rijssen/Holten wel. Dus de Sallandse Heuvelrug lijkt inmiddels in Twente te liggen.newton schreef:Dat is maar de vraag. Holten is Salland.Gabrielle schreef:Welkom in Twente!
Dank je. Dan zitten we in Salland...Gabrielle schreef:Welkom in Twente!
Je komt wijzer terug...Lilian1975 schreef:Dank je. Dan zitten we in Salland...Gabrielle schreef:Welkom in Twente!
Leukmerel schreef:Groep 8 musical, genoten!