speciaal voor Jantje:
Jantje schreef:DDD schreef:huisman schreef:Tiberius schreef:CD opname? Om lekker in de trekschuit te beluisteren zeker?

i
Tsja....ik ben nog van de papieren boeken en de CD. Besef dat dit behoorlijk middeleeuws is.
Ik vind het anders heel irritant dat in
mijn nieuwe auto geen cd's te beluisteren zijn. Ik heb het niet eens zien langskomen als optie.
Dat heb ik gemist. Heb jij een auto? Ik dacht altijd dat je met het openbaar vervoer reisde?
Ik reis heel veel met het OV, hoewel mijn vouwfiets nu kapot is dus even wat minder. Maar daarnaast heb ik wel een auto, om precies te zijn een e-Golf zonder cd-speler.
Hoewel dat ook van belang is om naar de kerk te gaan als het regent, vermoed ik dat het teveel off-topic is voor het andere draadje. Dan maar hier.
Ik ben er overigens erg over te spreken. Het is een heerlijk rijdende auto. Je zou er haast minder van met de trein gaan, maar dat is vast een tijdelijk fenomeen.
Ik ga er dit weekeinde mee naar de Vogezen. Ik ben benieuwd of ik na drie laadbeurten op een dag nog steeds zo enthousiast ben.