Pro-amerikaans?
Als er één land decadent en oppervlakkig is dan is het Amerika wel.
Het Amerikaanse leger heeft voor mij afgedaan
Ja dat ben ik wel met je eens, maar ze zijn er wel altijd als er ergens in de wereld ellende is. Ze hebben een grote mond en wanneer er vreemde dingen gebeuren, dan is het vaak in Amerika, maar ze zijn er wel en daar heb ik toch wel bewondering voor!Oorspronkelijk gepost door Kislev
Pro-amerikaans?
Als er één land decadent en oppervlakkig is dan is het Amerika wel.
Geschiedenis herhaalt zich. Zijn we Vietnam vergeten? Velen vielen over mij heen toen ik bezwaar had dat die Amerikanen naar Irak gingen.Oorspronkelijk gepost door Orckie
Mensen, ik heb een foto gezien met een angstige, naakte Iraakse gevange, geklemd tegen een celdeur, waar Amerikaanse soldaten honden op los lieten. Er blijken ook hondenbeten te zien te zijn op lichamen van gevangen, op andere foto's.
De mishandelingen en martelingen door het Amerikaanse leger zijn niet een enkel incident maar schijnen redelijk systematisch voorgekomen te zijn. De legerleiding wist er in voorkomende gevallen van af.
Ik ben altijd sterk pro-Amerika geweest, maar hier walg ik van.
Laat ze de regie overdragen aan de VN, en opkrassen uit Irak. Met openbare excuses, behoorlijke compensaties voor de getroffenen, en zware straffen voor de betrokken soldaten.
Shame on you, mister Rumsfeld!
...
Hoe kom je daar nu bij? Er is geen land ter wereld waar een scheef moraal zo breed geaccepteerd is. Waar men zo voor zich zelf leeft als hier. Waar de wetgeving zo ver doorgeslagen is als hier.Oorspronkelijk gepost door AdjeNee, wij bezetten een eervolle tweede plaats. 'Het' Amerikaanse volk staat bovenaan!Als het over de bevolking gaat moeten wij nederlanders zwijgen. Wij zijn het walchelijkste volk ter wereld.
Amerika heeft min of meer een dubbele moraal. Ze doen dingen die ze walchelijk vinden.
Hier doen we alles, en vinden we het nog normaal ook.
Ennuh, Kena, toen amerika uit vietnam wegging zijn er 10.000en zuid-vietnamezen gedood door noord-vietnam. Dat heeft de 'vredesbeweging' nooit naar buiten gebracht.
Tot op de dag van vandaag wordt er geschiedenis vervalsing over vietnam gedaan. Idd, omdat 'links' toen uiteindelijk gewonnen heeft.
Welke vrijheid Lily? Ik jullie danken? Waarom? Ik ben geen Irakees en ik dank G'd en geen omhooggeschoten politici! Ik dank geen duivels leger die Irakezen nog lager dan honden behandelen.Oorspronkelijk gepost door lily
en kena heb niet veel dankbaarheid.
Jullie kan ons (USA AND OUR DEAR PRESIDENT BUSH) bedanke voor de vrijheid
Enne... zonder Europa kwamen jullie niet ver en deze guerrilla schijnen jullie wederom te verliezen.
Wij doen niets? Jullie doen teveel :,:,:,dat wij heb noch in dit wereld, wij moet
de werk doen ...jullie doet nix, alleen maar negatief commentaries geven.
[Aangepast op 7/6/04 door lily]
Erg he negatieve commentaar wanneer ze waar zijn!
Hou ajb je nationalisme voor je. Ik word er werkelijk misselijk van, dame! Je bent nog altijd gast op een Nederlandse en dus Europese forum en wellicht kun je hierin je een beetje fatsoenlijk gedragen!
Verder zal ik niet op jouw posting ingaan. Dus bespaar je de moeite!

[Aangepast op 7/6/04 door Kena]
Oorspronkelijk gepost door KenaWelke vrijheid Lily? Ik jullie danken? Waarom? Ik ben geen Irakees en ik dank G'd en geen omhooggeschoten politici! Ik dank geen duivels leger die Irakezen nog lager dan honden behandelen.Oorspronkelijk gepost door lily
en kena heb niet veel dankbaarheid.
Jullie kan ons (USA AND OUR DEAR PRESIDENT BUSH) bedanke voor de vrijheid
Enne... zonder Europa kwamen jullie niet ver en deze guerrilla schijnen jullie wederom te verliezen.Wij doen niets? Jullie doen teveel :,:,:,dat wij heb noch in dit wereld, wij moet
de werk doen ...jullie doet nix, alleen maar negatief commentaries geven.
[Aangepast op 7/6/04 door lily]
Erg he negatieve commentaar wanneer ze waar zijn!
Hou ajb je nationalisme voor je. Ik word er werkelijk misselijk van, dame! Je bent nog altijd gast op een Nederlandse en dus Europese forum en wellicht kun je hierin je een beetje fatsoenlijk gedragen!
Verder zal ik niet op jouw posting ingaan. Dus bespaar je de moeite!
[Aangepast op 7/6/04 door Kena]
Pas op voor je bloeddruk Kena :,:,:,
Kena ,je hebt volkomen gelijk.
Amerikanen hebben altijd al de verkeerde regime s bijgestaan,plus geen enkel historisch besef,en denken dat zij nog cultuur hebben ook.
Het beetje cultuur wat daar is ,is daar door Europianen die daar verblijven .
De cultuur die de VS hebben is er een van geweld ,zie TV en hun politiek.Zonder Europa zouden ze nergens zijn.
Amerikanen hebben altijd al de verkeerde regime s bijgestaan,plus geen enkel historisch besef,en denken dat zij nog cultuur hebben ook.
Het beetje cultuur wat daar is ,is daar door Europianen die daar verblijven .
De cultuur die de VS hebben is er een van geweld ,zie TV en hun politiek.Zonder Europa zouden ze nergens zijn.
allemaal goed en wel... dat dit een topic is over amerika maar wil niet zeggen dat je leuk in t engels moet gaan schrijven...Oorspronkelijk gepost door lily
America has always run to help any nation in distress. It has given more aid
to third world countries than any other nation under the sun. And we are blessed
with a christian president who openly declares before the world who he believes in. Because of his determination
to preserve freedom the muslims have
take tremendous setbacks in their goal
of worldwide domination and terrorism.
And instead of being thankful that he as one man and one nation with God
has taken steps against the enemy,
you seem to side with the enemy against
freedom. Why don't you all become muslims then? The choice is clear
and your words betray you.
You are either for us or against us.
Go join the muslims.