Jantje verliest merkbaar aan scherpte...Bezorgd schreef:Het valt me op dat Jantje vanaf vanmorgen 10:08 , niet meer de eerste is met beroepingsnieuws .
Vier beroepen werden door anderen gemeld.
Moet ik me zorgen maken?

Jantje verliest merkbaar aan scherpte...Bezorgd schreef:Het valt me op dat Jantje vanaf vanmorgen 10:08 , niet meer de eerste is met beroepingsnieuws .
Moet ik me zorgen maken?
Ik denk dat hij schermtijd heeft. Na 3 uur per dag op RF moet hij toestemming Vragen om in te loggen.Bezorgd schreef:Het valt me op dat Jantje vanaf vanmorgen 10:08 , niet meer de eerste is met beroepingsnieuws .
Moet ik me zorgen maken?
Ik heb net Nieuwerkerk nog gemeld. En verder had ik vandaag ook nog wat anders te doen.Marion schreef:Jantje verliest merkbaar aan scherpte...Bezorgd schreef:Het valt me op dat Jantje vanaf vanmorgen 10:08 , niet meer de eerste is met beroepingsnieuws .
Moet ik me zorgen maken?
Is hij alTiberius schreef:Hij wordt oud.
Dat mag ik graag horen. En ik hoop het dit keer niet omdat ik het leuk vind om nieuwtjes te verkondigen. Maar dat weet je.Tiberius schreef:Dat hopen wij ook, Jantje. (Bezorgd, Pietje en ik)
Ik hoop dan wel dat je het goede nieuws voor je eigen gemeente mag vertellen!Jantje schreef:Dat mag ik graag horen. En ik hoop het dit keer niet omdat ik het leuk vind om nieuwtjes te verkondigen. Maar dat weet je.Tiberius schreef:Dat hopen wij ook, Jantje. (Bezorgd, Pietje en ik)
Mijn gevoel zegt op dit moment Poederoijen...Johannes 3:16 schreef:Ik heb zomaar het vermoeden dat het Krabbendijke wordt.
Ja joh speculeer maar lekker op losSanderL schreef:Mijn gevoel zegt op dit moment Poederoijen...Johannes 3:16 schreef:Ik heb zomaar het vermoeden dat het Krabbendijke wordt.
Ik denk dat het geen ouddorp wordt.Geytenbeekje schreef:Ja joh speculeer maar lekker op losSanderL schreef:Mijn gevoel zegt op dit moment Poederoijen...Johannes 3:16 schreef:Ik heb zomaar het vermoeden dat het Krabbendijke wordt.