Ufo's

Johannes 3:16

Ufo's

Bericht door Johannes 3:16 »

Een piloot van de Mexicaanse luchtmacht heeft tijdens een routinevlucht 11 ufo's vastgelegd op film, dat meldt onder meer CNN. De video - gemaakt op 5 maart - toont snel voortbewegende lichtbollen op een hoogte van zo'n 3500 meter (11.480 feet). "Ik kan niet goed vertellen wat het was, maar ze waren compleet echt!", verklaarde Mario Adrian Vazquez, een van de medewerkers aan boord van het toestel.

---------------------------------------------------

Ik heb het ook gezien, weet niet wat ik er van moet denken.
limosa

Bericht door limosa »

dat dat mag daar, vliegen met een stuk of tien tequilla's achter je kiezen . . .
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Kan voortaan geplaatst worden in deze topic.
limosa

Bericht door limosa »

kerel zag er wel helder uit op het filmpje, nuchter van de schrik zeker, het was "nos normal" zei -ie, verder is m'n spaans niet goed genoeg om het te volgen
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Haha, gebeurd wel eens vaker, blijkt het gewoon de spiegeling van een ander vliegtuig te zijn.

Of een kano :, (is dus écht gebeurd) wetenschappers hebben zich er op stukgerekend, maar het bleek niks voor te stellen :,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Johannes 3:16

Bericht door Johannes 3:16 »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Haha, gebeurd wel eens vaker, blijkt het gewoon de spiegeling van een ander vliegtuig te zijn.

Of een kano :, (is dus écht gebeurd) wetenschappers hebben zich er op stukgerekend, maar het bleek niks voor te stellen :,
Een belgisch vliegtuig dat de weg kwijt was... 'jongens, pak jullie zoeklicht!'
Olli

Bericht door Olli »

Eén ding had de beste man goed, het zijn UFO's (undentified flying objects) (als ik het goed schrijf) dus ja, wat het dan precies geweest is mag Joost weten......moeten ze het em maar even vragen :P:P:P
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Is er iemand die mij met bewijzen kan overtuigen dat UFO's níet bestaan?

Een 'breekje' van Breekijzertje
memento

Bericht door memento »

Well, daar ik theoretisch de mogelijkheid erop na houd dat er andere bewoonde planeten zijn (staat nergens in de Schrift dat God niets anders schiep), daarbij genomen dat wij op aarde al in staat zijn om naar Mars enzow te reizen, hou ik ook de mogelijkheid open dat het misschien wel schepsels zijn van een ander planeet. Maargoed, eerst zien, dan geloven, een UFO overtuigd mij niet van buitenaards leven.
Olli

Bericht door Olli »

Het zou natuurlijk heel goed kunnen, ik bedoel, waarom niet?
Het staat inderdaad nergens in de bijbel, dat is een feit maar ik zou er niet van opkijken als er ergens weet ik veel hoe ver hier vandaan nog ergens leven is hoor. Ik weet het niet.

Je kunt in ieder geval je fantasie er goed in kwijt ;);)
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Is er iemand die mij met bewijzen kan overtuigen dat UFO's níet bestaan?
UFO's bestaan gewoon hoor, alles wat vliegt en niet geidentificeerd is, is een UFO.

Bewijzen dat buitenaards leven bestaat (of bewijzen dat het níet bestaat) is zinloos volgens mij. Als ze intelligenter zijn dan wij kunnen zíj ons wel vinden. Als ze nog minder intelligent zijn dan wij wil van hun bestaan helemaal niet weten.
Sabra

Bericht door Sabra »

Beste Limosa,

Iets te veel Theo Maassen gekeken soms?

Die zin komt regelrecht uit een show van hem.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Sabra
Beste Limosa,

Iets te veel Theo Maassen gekeken soms?

Die zin komt regelrecht uit een show van hem.
Wie is Theo Maassen? Nooit van gehoord. Deze uitspraak is al stokoud overigens . . .
limosa

Bericht door limosa »

nu we het toch over UFO's hebben, de graancirkel-jongens zijn ook weer uit hun winterslaap ontwaakt, kijk hier maar . . .
Olli

Bericht door Olli »

Oorspronkelijk gepost door limosa
nu we het toch over UFO's hebben, de graancirkel-jongens zijn ook weer uit hun winterslaap ontwaakt, kijk hier maar . . .
Dat blijft toch altijd leuk zulk soort dingen! Daarvan geloof ik nou gewoon niet dat ze van buitenaards leven afkomstig zijn...:D:D
Plaats reactie