Telegraaf nieuws: Moslims mijden Amsterdam op Koninginne dag

Jan de Wit

Bericht door Jan de Wit »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Oorspronkelijk gepost door Jongere
Oorspronkelijk gepost door memento Ik had gedrijgt met het ophangen van evangelisatieposters IN de moskee. In spoedberaad met de grote HOMO (Heerser vd Overkoepelende Moslim Organisatie) is toen besloten dat beide kanten hun acties zouden staken...
Had je gedrijgt??? :pu
Ben je zelf eigenlijk wel Nederlander?:D:D:D:D:D
Gelukkig maar.
Maar je moet eigenlijk niet wijken voor terreur.
Verkondig je Jezus niet in de Moskee.
Alsnog doen!
Is niet altijd mogelijk. In de moskee van Gorinchem staat boven de deur zoiets van "iedereen die hier binnen gaat gelooft niet dat Jezus is de Zoon van God". Dan kun je dus niet naar binnen gaan.
Zoiets als wie dit leest is gek?
Ik zou me daar niets van aantrekken.
Ik ben nooit in een moskee geweest. Maar ik denk niet dat dat in iedere moskee staat.
memento

Bericht door memento »

Ik ben één keertje in een moskee geweest, mis je nix aan. Ziet er van binne ongeveer zelfde uit als een synagoge (redelijk sober interieur). Als je het zingen een keer hebt gehoord in een moskee snap je trouwens ook meteen waarom Frans Bauer een lintje kreeg...
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door memento
Ik ben één keertje in een moskee geweest, mis je nix aan. Ziet er van binne ongeveer zelfde uit als een synagoge (redelijk sober interieur). Als je het zingen een keer hebt gehoord in een moskee snap je trouwens ook meteen waarom Frans Bauer een lintje kreeg...
Ik vlieg met jou in een lucccccccccccchhttttbalonnnnnnnnn:o:o:o:o

trouwens die versie van haagse Harry van Idols vond ik iets beter...

[Aangepast op 5/5/04 door Daphne]
Olli

Bericht door Olli »

Uh..... Telegraaf?? Is dat tegenwoordig ook reformatorisch???? Ik vind het de grootste ranskrant die er op nieuwsgebied te vinden is!
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Olli
Uh..... Telegraaf?? Is dat tegenwoordig ook reformatorisch???? Ik vind het de grootste ranskrant die er op nieuwsgebied te vinden is!
:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Telegraaf = sensatiezoekers :!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Plaats reactie