Telegraaf nieuws: Moslims mijden Amsterdam op Koninginne dag

Jan de Wit

Telegraaf nieuws: Moslims mijden Amsterdam op Koninginne dag

Bericht door Jan de Wit »

Op verschillende moslims sites werd opgeroepen om op koninginne dag niet naar amsterdam te gaan, en als je erwoont die voor die dag te verlaten.

Is er een aanslag te verwachten?
england

Bericht door england »

Brrr, wie weet...wel vaag he? Dat zou trouwens wel zeldzaam aso wezen als dat zou gebeuren!
Jan de Wit

waarschijnlijk zal het wel een grap zijn van het een of ander.
memento

Bericht door memento »

Brrr, wie weet...wel vaag he? Dat zou trouwens wel zeldzaam aso wezen als dat zou gebeuren!
Aso? Zijn er ook sociale terroristen dan??

Maar hope dat er geen aanslag gepleegd gaat worden. Ik ga naar Amsterdam op koninginnedag, en zit niet echt te wachte op een feestvreugdebedervende bom...
Jan de Wit

Oorspronkelijk gepost door memento
Aso? Zijn er ook sociale terroristen dan??

Maar hope dat er geen aanslag gepleegd gaat worden. Ik ga naar Amsterdam op koninginnedag, en zit niet echt te wachte op een feestvreugdebedervende bom...
Ga je naar Amsterdam op koninginnedag, ben daar vorig jaar voor het eerste geweest op koninginnedag.

DER IS GEEN MOER AAN.
Superdruk en overal house en drank.
Echt niets aan.
Jongere

Bericht door Jongere »

Er is inderdaad op konninginnedag in Amsterdam een groot evenement met veel bekende 'artiesten' wat waarschijnlijk heel veel mensen gaat trekken. Over 'ideale' gelegenheid gesproken. Het is overigens niet verkeerd om hier (vooral de overheid) rekening mee te houden, in Spanje hadden ze ook niks verwacht denk ik...
nicname

Bericht door nicname »

Ik kreeg gisteren een mailtje met de volgende inhoud:
LIEVE VRIENDEN, ER IS WAT INFORMATIE AAN DE MOSLIMS
>DOORGEGEVEN IN DE MOSKEES DAT ER OP KONINGINNEDAG EEN
>AANSLAG GEPLEEGD ZAL WORDEN IN AMSTERDAM CENTRAAL,
>WEES ZO VRIENDELIJK DEZE INFORMATIE TOE TE STUREN AAN
>AL JE KENNISSEN DIE JE DENKT DAT NAAR AMSTERDAM GAAN
>OM KONINGINNEDAG TE VIEREN
>
>ONE LUV GOD BLESS.
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Ik hoor hier niets van op het nieuws/in de kranten e.d., het zou me niet verbazen als dit een grap is van iemand...
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ik weet zo nog niet of je het als een grap moet beschouwen....

Er gebeuren deze tijd wel meer gekke dingen,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
memento

Bericht door memento »

Ik weet zo nog niet of je het als een grap moet beschouwen.... Er gebeuren deze tijd wel meer gekke dingen,
Well, volgende week weten we 't. Maar ik geloof er niet in. Denk je echt dat men het in de moskees laat preken dat er een aanslag aankomt? Hoe makkelijk kan je het de AIVD maken om je aanslag te verijdelen...
Jan de Wit

Oorspronkelijk gepost door memento
Ik weet zo nog niet of je het als een grap moet beschouwen.... Er gebeuren deze tijd wel meer gekke dingen,
Well, volgende week weten we 't. Maar ik geloof er niet in. Denk je echt dat men het in de moskees laat preken dat er een aanslag aankomt? Hoe makkelijk kan je het de AIVD maken om je aanslag te verijdelen...
eigenlijk denk ik het ook niet.
Maar helemaal zeker ben ik niet.
Jan de Wit

Oorspronkelijk gepost door Dathenum
Ik hoor hier niets van op het nieuws/in de kranten e.d., het zou me niet verbazen als dit een grap is van iemand...
staat wel in de telegraaf.
memento

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Mja, in de telegraaf staan wel eens vaker dingen waar ik zo mn twijfels bij heb...
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit

dat is het nu net. het staat in de Telegraaf. En wat is er waar van wat er in de telegraaf staat? over het algemeen nog geen 10 % de rest is fantasie.

Ik noem maar een voorbeeld.
Er is een klen kind gevallen met zijn step en heeft daardoor een schaafwondje op zijn knie.

De ene krant meld: jongetjes gevallen met step en heeft nu een pleister op zijj knie.
Volgende krant. Jongetje gevallen met zijn step is door de EHBO geholpen en zit nu met zijnzere knie op een stoel.

De volgende krant. Jongetje is gevallen met zijn step doordat hij is aangereden door een bromfiets. de bromfietser is doorgereden en het jongetje zit nu met zijn been in het gips.

De telegraaf. Jongetje aangereden door een bromfietser. De bromfietser is doorgereden en leit het zwaar gewonde kind achter op straat. Inmiddels is het ligt het jongetje op de intencive care en voor zijn leven moet worden gevreesd.

Daarom berichten in de telegraaf zeggen mij niet zoveel.:cool:
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Hier idd het beruchtte stukje, wat gebaseerd is en het mailtje wat nicname ons al liet zien.
Telegraaf is de enigste die dit in de krant zet. Ook via google is nauwelijks iets te vinden.

Stemmingmakerij dus.

gr.
Plaats reactie