Geniet ervan!postmillennial schreef:dagje varen met mijn broertje die geslaagd is.
"Een frisse wind waait mijn gedachten weer op rij" Loesje
Geniet ervan!postmillennial schreef:dagje varen met mijn broertje die geslaagd is.
Het is hier niet lekker weer, heb jij wel lekker weer?postmillennial schreef:dagje varen met mijn broertje die geslaagd is.
postmillennial schreef:Bewolkt, maar droog.En excuses voor mijn opmerking die geknipt is. De mod wees mij er terecht op, dat ik niet goed had nagedacht.
Zolang je op 1,5 meter staat is er toch niets aan de hand?postmillennial schreef:Ik wil je wel vragen wat minder hard te lachen. Want de aerosols die je uitscheidt, zijn duidelijk zichtbaar in je emoticon.
Alleen in de buitenlucht, of binnen met ramen en deuren open.Piet Puk schreef:Zolang je op 1,5 meter staat is er toch niets aan de hand?
Ventilatie is goed, maar verder is het onzin. Wanneer stoppen we eens met het verspreiden van fabels over zingen??Isala schreef:Alleen in de buitenlucht, of binnen met ramen en deuren open.Piet Puk schreef:Zolang je op 1,5 meter staat is er toch niets aan de hand?
Zodat de aerosols kunnen wegvliegen
Ik had er idd even eenValcke schreef:Ventilatie is goed, maar verder is het onzin. Wanneer stoppen we eens met het verspreiden van fabels over zingen??Isala schreef:Alleen in de buitenlucht, of binnen met ramen en deuren open.Piet Puk schreef:Zolang je op 1,5 meter staat is er toch niets aan de hand?
Zodat de aerosols kunnen wegvliegen
Ok gelukkig.Isala schreef:Ik had er idd even eenValcke schreef:Ventilatie is goed, maar verder is het onzin. Wanneer stoppen we eens met het verspreiden van fabels over zingen??Isala schreef:Alleen in de buitenlucht, of binnen met ramen en deuren open.Piet Puk schreef:Zolang je op 1,5 meter staat is er toch niets aan de hand?
Zodat de aerosols kunnen wegvliegenachter moeten zetten, want met die intentie had ik het geschreven.
Orchidee schreef:Sowieso een nare gebeurtenis natuurlijk maar wat is er nu eigenlijk naarder aan vergeleken bij 4 maanden geleden?
Verstuurd vanaf mijn BAH2-W19 met Tapatalk