Weet je wel wie wie is? Trouwens wij zijn allebei jong.Bonny schreef:Gezellig, en nou heb ik er ook een beeld bij.helma schreef:Een social-distance-meeting met Samanthi. Leuk om elkaar weer eens te zien!
---foto op verzoek verwijderd---
Ik dacht altijd dat samanthi een jonge dame was....
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Het is in ieder geval duidelijk wie links en wie rechts is. Kunnen we dat onderdeel overslaan dit keersamanthi schreef:Weet je wel wie wie is? Trouwens wij zijn allebei jong.Bonny schreef:Gezellig, en nou heb ik er ook een beeld bij.helma schreef:Een social-distance-meeting met Samanthi. Leuk om elkaar weer eens te zien!

Nou nou kom op doe een gok op haardracht en kleding.Piet Puk schreef:Het is in ieder geval duidelijk wie links en wie rechts is. Kunnen we dat onderdeel overslaan dit keersamanthi schreef:Weet je wel wie wie is? Trouwens wij zijn allebei jong.Bonny schreef:Gezellig, en nou heb ik er ook een beeld bij.helma schreef:Een social-distance-meeting met Samanthi. Leuk om elkaar weer eens te zien!
Laatst gewijzigd door samanthi op 10 jun 2020, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Het is maar vanuit welk perspectief je kijkt... 

- Bonny
- Contacteer:
Ach ja, je bent inderdaad jong, maar vermoedelijk ouder dan/als mij/ik. En ja, ik weet wie wie issamanthi schreef:Weet je wel wie wie is? Trouwens wij zijn allebei jong.Bonny schreef: Gezellig, en nou heb ik er ook een beeld bij.

The Groom's still waiting at the altar
Moet ik 'gokken' wie linkse haardracht en kleding heeft? 

Hahahaha, misschien.Piet Puk schreef:Moet ik 'gokken' wie linkse haardracht en kleding heeft?
Ik roep de hulp van Jantje in.... en anders DDD.samanthi schreef:Hahahaha, misschien.Piet Puk schreef:Moet ik 'gokken' wie linkse haardracht en kleding heeft? :?
-
- Verbannen
Welnee. @Piet Puk heeft gewoon gelijk. Ik weet alleen niet of jij dat nu als compliment moet zien of @samanthi.helma schreef:Het is maar vanuit welk perspectief je kijkt...
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Je kunt wel raden wie er zwaarder isPiet Puk schreef:Ik roep de hulp van Jantje in.... en anders DDD.samanthi schreef:Hahahaha, misschien.Piet Puk schreef:Moet ik 'gokken' wie linkse haardracht en kleding heeft?
samanthi schreef:Je kunt wel raden wie er zwaarder isPiet Puk schreef:Ik roep de hulp van Jantje in.... en anders DDD.samanthi schreef:Hahahaha, misschien.Piet Puk schreef:Moet ik 'gokken' wie linkse haardracht en kleding heeft?

Samanthi natuurlijk.Jantje schreef:Welnee. @Piet Puk heeft gewoon gelijk. Ik weet alleen niet of jij dat nu als compliment moet zien of @samanthi.helma schreef:Het is maar vanuit welk perspectief je kijkt...
-
- Verbannen
[knip]
Zullen we weer verder gaan met wat we vandaag doen?
-
- Verbannen
dagje varen met mijn broertje die geslaagd is.