Nee joh, het is maar een grapje. Gewoon 2 mensen die vandaag door Rotterdam liepenpostmillennial schreef:Leuk. Zijn jullie dat echt? Maar door wie is de foto gemaakt? Is dat wel coronaproof gebeurd?

Nee joh, het is maar een grapje. Gewoon 2 mensen die vandaag door Rotterdam liepenpostmillennial schreef:Leuk. Zijn jullie dat echt? Maar door wie is de foto gemaakt? Is dat wel coronaproof gebeurd?
mmm ik geloof er niks vanhelma schreef:Nee joh, het is maar een grapje. Gewoon 2 mensen die vandaag door Rotterdam liepenpostmillennial schreef:Leuk. Zijn jullie dat echt? Maar door wie is de foto gemaakt? Is dat wel coronaproof gebeurd?
Is zo , Helma heeft keihard de Privacywet genegeerd, foei Helmapostmillennial schreef:Ok.Ik dacht even dat jullie het echt waren. Ik dacht: hoe is dan die foto gemaakt bij een social distance meeting? Maar je mag volgens mij niet zomaar een foto maken van anderen op straat.
helma schreef:Nee joh, het is maar een grapje. Gewoon 2 mensen die vandaag door Rotterdam liepenpostmillennial schreef:Leuk. Zijn jullie dat echt? Maar door wie is de foto gemaakt? Is dat wel coronaproof gebeurd?
Ze zagen er zo leuk uit. En het mochtpostmillennial schreef:Ok.Ik dacht even dat jullie het echt waren. Ik dacht: hoe is dan die foto gemaakt bij een social distance meeting? Maar je mag volgens mij niet zomaar een foto maken van anderen op straat.
Ik vermoedde al zoiets. In elk geval is het forum vandaag door jullie grondig geëvalueerd, daar kunnen we van opaan.helma schreef:Ze zagen er zo leuk uit. En het mochtpostmillennial schreef:Ok.Ik dacht even dat jullie het echt waren. Ik dacht: hoe is dan die foto gemaakt bij een social distance meeting? Maar je mag volgens mij niet zomaar een foto maken van anderen op straat.
Het forum is maar heel even ter sprake geweest. We waren gauw klaar met de top tien ergernissenValcke schreef:Ik vermoedde al zoiets. In elk geval is het forum vandaag door jullie grondig geëvalueerd, daar kunnen we van opaan.helma schreef:Ze zagen er zo leuk uit. En het mochtpostmillennial schreef:Ok.Ik dacht even dat jullie het echt waren. Ik dacht: hoe is dan die foto gemaakt bij een social distance meeting? Maar je mag volgens mij niet zomaar een foto maken van anderen op straat.
De top 1 heb je in ieder geval al gedeeld met ons, waarvoor dank!helma schreef:Het forum is maar heel even ter sprake geweest. We waren gauw klaar met de top tien ergernissenValcke schreef:Ik vermoedde al zoiets. In elk geval is het forum vandaag door jullie grondig geëvalueerd, daar kunnen we van opaan.
Zo jullie hebben wel haar op je tanden zeghelma schreef:Een social-distance-meeting met Samanthi. Leuk om elkaar weer eens te zien!
---foto op verzoek verwijderd---
Hoezo...Piet Puk schreef:Zo jullie hebben wel haar op je tanden zeghelma schreef:Een social-distance-meeting met Samanthi. Leuk om elkaar weer eens te zien! ---foto op verzoek verwijderd---
Jullie zijn akkoord bevonden voor het moderatorschap!samanthi schreef:Hoezo... :barbare :barbare :barbarePiet Puk schreef:Zo jullie hebben wel haar op je tanden zeg :nananerehelma schreef:Een social-distance-meeting met Samanthi. Leuk om elkaar weer eens te zien!
Gezellig, en nou heb ik er ook een beeld bij.helma schreef:Een social-distance-meeting met Samanthi. Leuk om elkaar weer eens te zien!