Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
-
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
ook dat kan ik per pb delen 

Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Na lang wikken en wegen heb ik toch weer een frituurpan gekocht.Bertiel schreef:ik ben superblij m'n m'n airfryer, heerlijk en gezonder dan bakken in de frituur.
de hapjes van kwekkeboom zijn ook subliem
We hebben frites uit de airfryer geproefd en we vonden het niet beter dan ovenfriet.
Als je elke week patat eet, is het absoluut gezonder, maar wij eten het hooguit eens in de 6 weken of zo.
Ik heb geen theepot meer. De theedrinkers krijgen hier een glas en mogen ze er zelf een zakje in hangen.merel schreef:Wij hebben een nieuwe theepot.
Bij de een gaat dat erin en er meteen weer uit en de ander laat het er 5 minuten inbungelen.
Ik doe wel meer dan een jaar met een doos thee.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
- Verbannen
Oei, Mara. Ik denk dat dat ook een keer per zes weken niet echt gezond is. Daar kun je wel eens knap beroerd van worden. Had toch een airfryer gekocht! 

-
- Verbannen
En Merel wil ik feliciteren met haar nieuwe theepot. Zulke berichten over de aanschaf van een theepot onderstrepen maar weer eens het grote belang van dit forum. En zeker verrijkend om te weten waarom Mara dan weer géén theepot heeft. 

Ik word beroerd van andere dingen.postmillennial schreef:Oei, Mara. Ik denk dat dat ook een keer per zes weken niet echt gezond is. Daar kun je wel eens knap beroerd van worden. Had toch een airfryer gekocht!

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Van trollen bijvoorbeeld?Mara schreef:Ik word beroerd van andere dingen.postmillennial schreef:Oei, Mara. Ik denk dat dat ook een keer per zes weken niet echt gezond is. Daar kun je wel eens knap beroerd van worden. Had toch een airfryer gekocht!
Schoenen gekocht voor mijn vrouw, als cadeau. Nu maar hopen dat ze goed zitten.
Blauwe bessen een kadootje van helma
Een broek voor Samanthus en schoenen voor mezelf bij de kringloopwinkel van Zita
Een broek voor Samanthus en schoenen voor mezelf bij de kringloopwinkel van Zita
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-
Haha mooi gesproken van je.Nathanaël schreef:Van trollen bijvoorbeeld?Mara schreef:Ik word beroerd van andere dingen.postmillennial schreef:Oei, Mara. Ik denk dat dat ook een keer per zes weken niet echt gezond is. Daar kun je wel eens knap beroerd van worden. Had toch een airfryer gekocht!
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
P I O E N R O Z E N 
Verstuurd vanaf mijn BAH2-W19 met Tapatalk

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
mooi!!!Orchidee schreef:P I O E N R O Z E N
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Zita heeft gruwelijk spijt dat ze vanmiddag aan de noeste arbeid was, in plaats van in de kringloopwinkel. Geef voortaan even vooraf een seintje, dan kunnen we meetensamanthi schreef:Blauwe bessen een kadootje van helma

Doen we zeker, dit was een lastminute actie.Zita schreef:Zita heeft gruwelijk spijt dat ze vanmiddag aan de noeste arbeid was, in plaats van in de kringloopwinkel. Geef voortaan even vooraf een seintje, dan kunnen we meetensamanthi schreef:Blauwe bessen een kadootje van helma
Ik scoorde een boek van ds C Neele en een van Tamera Alexander.
Gaaf, van de laatste nog nooit iets gelezen.helma schreef:Ik scoorde een boek van ds C Neele en een van Tamera Alexander.