Grote vreugden
Re: Grote vreugden
Je mag mij ook wel onder die wij scharen.
Oké, dus we = Jantje, Piet en Tiberius.Tiberius schreef:Je mag mij ook wel onder die wij scharen.
Kijk, zo creëren we nog eens eenheid!
-
- Verbannen
Inderdaad zeg!Piet Puk schreef:Oké, dus we = Jantje, Piet en Tiberius.Tiberius schreef:Je mag mij ook wel onder die wij scharen.
Wie had dat gedacht?

Wel jammer dat @Ad zich er niet direct onder schaarde.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Natuurlijk niet. Die Amerikanen moeten niet zo vissen onder onze dominees.Jantje schreef:Inderdaad zeg!Piet Puk schreef:Oké, dus we = Jantje, Piet en Tiberius.Tiberius schreef:Je mag mij ook wel onder die wij scharen.
Wie had dat gedacht?
-
- Verbannen
Ad Anker schreef:Natuurlijk niet. Die Amerikanen moeten niet zo vissen onder onze dominees.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Nou ben ik geen deskundige op het gebied van de GG, maar ds. A.H. Verhoef staat toch aan de overzijde van onze oceaan?Ad Anker schreef:Natuurlijk niet. Die Amerikanen moeten niet zo vissen onder onze dominees.Jantje schreef:Inderdaad zeg!Piet Puk schreef:Oké, dus we = Jantje, Piet en Tiberius.Tiberius schreef:Je mag mij ook wel onder die wij scharen.
Wie had dat gedacht? :yahoo
-
- Verbannen
Jawel. Maar ds. Al-Chalabi niet. Bovendien zijn diens wittebroodsweken amper voorbij.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Mijn vreugde betreft niet zozeer dit specifieke tweetal maar dat het beroepingswerk weer gestart is.
Mag hij de USA wel in?Jantje schreef:Jawel. Maar ds. Al-Chalabi niet. Bovendien zijn diens wittebroodsweken amper voorbij.
Waarom niet? Vanwege dat wittebrood?refo schreef:Mag hij de USA wel in?Jantje schreef:Jawel. Maar ds. Al-Chalabi niet. Bovendien zijn diens wittebroodsweken amper voorbij.
-
- Verbannen
Dat zal wel mogen, maar dan moet hij waarschijnlijk eerst verplicht enkele weken in quarantaine.Ad Anker schreef:Waarom niet? Vanwege dat wittebrood?refo schreef:Mag hij de USA wel in?Jantje schreef:Jawel. Maar ds. Al-Chalabi niet. Bovendien zijn diens wittebroodsweken amper voorbij.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
Inderdaad.Tiberius schreef:Mijn vreugde betreft niet zozeer dit specifieke tweetal maar dat het beroepingswerk weer gestart is.
Jammer dat @Ad het daar vooralsnog niet mee eens is. Maar ik snap het ook wel. Zijn gemeente is immers niet vacant... Als ik in een gemeente zou horen, waar er een eigen predikant was, vond ik het vermoedelijk ook niet erg als er geen ledenvergaderingen belegd werden.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Zijn achtergrond is de USA onwelgevallig.Ad Anker schreef:Waarom niet? Vanwege dat wittebrood?refo schreef:Mag hij de USA wel in?Jantje schreef:Jawel. Maar ds. Al-Chalabi niet. Bovendien zijn diens wittebroodsweken amper voorbij.
-
- Verbannen
Zijn achternáám, zul je bedoelen.refo schreef:Zijn achtergrond is de USA onwelgevallig.Ad Anker schreef:Waarom niet? Vanwege dat wittebrood?refo schreef:Mag hij de USA wel in?Jantje schreef:Jawel. Maar ds. Al-Chalabi niet. Bovendien zijn diens wittebroodsweken amper voorbij.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje