Kun je je nader specificeren?

Heel veel dank, Jantje! Dat zal in de topics wel aan de orde komen, vermoed ik.Jantje schreef:Van harte Welkom!
2 armen, 2 benen, 2 ogen en nog veel meer. Maar niet te vergeten een dikke duim. Wil je echt meer weten? Doe even een PBJantje schreef:Van harte Welkom!
De meesten van ons, denk ik.ZLG schreef:
Ah, zover heb ik met niet in mijn alter ego verdiept. Ik ben een ras-refo, dus maak je geen zorgen. Sterker, ik maak me best bezorgd over een aantal zaken binnen onze gezindte.
Het kerkverband vinden de meeste mensen altijd erg interessant.Hoopvol schreef:Goedenavond,
Ik kom dit draadje tegen en ik realiseer me dat ik me niet eens voorgesteld heb.
Al een geruime tijd lees ik mee met de berichten en een anderhalve maand geleden heb me toch maar eens aangemeld.
Ik ben net onder de 30 jaar, ik woon in het midden van het land. Ik ben dagelijks actief in de elektrotechnische sector bij een semi overheidsinstelling.
Voor de rest weet ik niet zo veel te melden, bij vragen stuur me een PB.
Ik ben lid in de GGIN, en door de weeks zwerf ik door verschillende verbanden. Voornamelijk GG, OGG(IN) en HHK.Jantje schreef:Het kerkverband vinden de meeste mensen altijd erg interessant.Hoopvol schreef:Goedenavond,
Ik kom dit draadje tegen en ik realiseer me dat ik me niet eens voorgesteld heb.
Al een geruime tijd lees ik mee met de berichten en een anderhalve maand geleden heb me toch maar eens aangemeld.
Ik ben net onder de 30 jaar, ik woon in het midden van het land. Ik ben dagelijks actief in de elektrotechnische sector bij een semi overheidsinstelling.
Haha, Jantje... je blijft een bijzonder mens!Jantje schreef:Het kerkverband vinden de meeste mensen altijd erg interessant.
Spreek voor jezelf, Jantje!Jantje schreef:Het kerkverband vinden de meeste mensen altijd erg interessant.Hoopvol schreef:Goedenavond,
Van harte welkom overigens. Maar dat had ik allang gedaan.
Omdat hoop doet leven, hoewel de uitgestelde hoop het hart krenkt. Maar de begeerte die komt is een boom des levens.Mannetje schreef:Spreek voor jezelf, Jantje!Jantje schreef:Het kerkverband vinden de meeste mensen altijd erg interessant.Hoopvol schreef:Goedenavond,
Van harte welkom overigens. Maar dat had ik allang gedaan.
Wat jij zo graag weet, hoeven de meeste mensen nog niet erg interessant te vinden...
Welkom, Hoopvol! Mooie naam.
Ik vind dan weer interessant waarom je deze naam koos.
Welkom!Apologeet schreef:Hallo beste mensen, mijn naam is Apologeet, althans hier. Echte naam Patrick.
Ik ben 46 jaar, vrijgezel en afkomstig uit de Betuwe
Ik ben lid van de PKN .
Kan me goed vinden in de grondslag van dit forum.
Mijn favoriete onderwerpen zijn
- Allicht de Bijbel
- De geschiedenis van de reformatie
- De huidige staat van de godsdienst en de positie van de kerken in Nederland.
Ik Groet u allen.