Paus: "Wrede aanslagen Madrid beledigen God"

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door AdrianusEen goeie consultant luistert naar zijn opdrachtgever. Paai de massa, grijp de kassa. Nog advies nodig?
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Oorspronkelijk gepost door limosa]Ik dacht nog: dat hoef ik niet te typen, daar komt-ie zelf wel mee . . .
Een goeie consultant luistert naar zijn opdrachtgever. Paai de massa, grijp de kassa. Nog advies nodig?
Als ik geblaat wil horen huur ik wel een schaapherder in . . .
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

geintje Pim
Je wil niet weten voor hoeveel mensen dit dagelijkse praktijk is! Brrrr :#
Hartelijke groet,

Pim.

limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door limosaAls ik geblaat wil horen huur ik wel een schaapherder in . . .
Ik zou de schapen er wel bij huren

:D :D :D :D
Dat laat ik aan de schaapherder over, mag -ie zelf weten. Ik verbeeld me niet overál verstand van te hebben, maar ja, ik ben dan ook geen consultant . . .
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Ik ken geen blatende schaapherders, maar ik ben dan ook maar en eenvoudige consultant, Pim
OK, Adri

:,
Hartelijke groet,

Pim.

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Orckie
(..)
Laten we niet zo op de persoon spelen en waardig discussieren.
(..)
Ik speelde in ieder geval NIET op de persoon.
Misschien dit keer niet, maar als je het elders doet (in de verwijderde topic) heb je niet de moed het terug te nemen!

Flauw hoor.
Hartelijke groet,

Pim.

Orckie

Bericht door Orckie »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door Orckie
(..)
Laten we niet zo op de persoon spelen en waardig discussieren.
(..)
Ik speelde in ieder geval NIET op de persoon.
Misschien dit keer niet, maar als je het elders doet (in de verwijderde topic) heb je niet de moed het terug te nemen!

Flauw hoor.
ik neem bij deze alles terug wat persoonlijk opgevat kan worden, en heb besloten niet meer te reageren op postings die in de categorie "katten" vallen. Kijk dus niet raar op als ik op een volgende posting in het geheel niet reageer.

Uiteraard probeer ik zelf ook niet meer dergelijke postings te plaatsen die eventueel door wie dan ook zo opgevat zouden kunnen worden.
Debatteren op het scherpst van de snede is er dan niet meer bij, maar kennelijk kan dat hier ook niet...
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

Jelle
het is verschrikkelijk en onstellend wat er hier gebeurd is.
Uiteraard reageerd de hele wereld op dit gebeuren, en uiteraard ook de paus. Ik vind het een gebrek in onze kerken dat de leiders van de kerk niet hierop reageren.
En de waarde van een reactie dat moet de ontvanger maar bepalen, de reactie van de een zal soms meer opprijs gesteld worden dan van de ander, maar ik vind het heel belangrijk dat er een reactie komt en dat heb ik van onze protestante kerken nog niet vernomen
positiefe posting van je Jelle en gewaagd dat je de uitspraak durft te doen over julie kerken

Orckie
Debatteren op het scherpst van de snede is er dan niet meer bij, maar kennelijk kan dat hier ook niet...
Nou dat kan heel goed hier alleen jouw manier van brengen komt soms ietwat rottig over
:)
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Als het inderdaad een actie van Al-Qaeda is (wordt nu wel geclaimed) is dat behoorlijk bedreigend voor West-Europa. Als ze naast de RK ook de protestantse landen willen aanvallen loopt Nederland een behoorlijk risico.

Als dat de rede is, dan hoeven we ons niet druk te maken. Ik reken Nederland niet echt meer tot een protestants land. Wij zijn het Sodom en Gomorra van het Westen.
Een ideale basios voor terroristen om naar uit te wijken. Dus het zal niet snel gebeuren.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Als dat de rede is, dan hoeven we ons niet druk te maken. Ik reken Nederland niet echt meer tot een protestants land. Wij zijn het Sodom en Gomorra van het Westen.
Een ideale basios voor terroristen om naar uit te wijken. Dus het zal niet snel gebeuren.
Kun jij wel vinden maar de perceptie van een moslim-extremist is een andere ben ik bang. Nederland is voor een buitenstaander een protestantse natie, symphatiseer met Israel, is (actief) bondgenoot van Amerika. Dat we een uitvalsbasis zijn voor terrorristen was misschien waar in de tijd van de RAF ofzo maar in het huidige wereldbeeld zou ik dat zo niet zeggen.
Plaats reactie