Coronagevallen
-
Coronagevallen
Een poll omdat we toch massaal thuis zitten...
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Re: Corona gevallen
Er zijn nog genoeg mensen die aan het werk zijn hoorHersteldHervormd schreef:Een poll omdat we toch massaal thuis zitten...
Het valt mij toch op dat er ook bouwvakkers thuis zijn. Dat verbaast mij wel, want dat is toch geen werk waarbij je aan thuiswerken denkt. En er is grote behoefte aan huizen.
Ja helaas wel. Klanten zijn toch een stuk terughoudender geworden in het geven van werk. Dit hoor ik best veel in mijn omgeving.DDD schreef:Het valt mij toch op dat er ook bouwvakkers thuis zijn. Dat verbaast mij wel, want dat is toch geen werk waarbij je aan thuiswerken denkt. En er is grote behoefte aan huizen.
Terwijl de overheid de bouw en technische sector juist wil proberen draaiend te houden.
-
- Verbannen
Ik zag vandaag toch een flink aantal bouwvakkers aan de arbeid.
En verder staat mijn optie er niet tussen. Ik ben wel enige tijd verkouden geweest. Maar dat was net voordat het virus menens werd.
Overigens is geconstateerd met een d en niet met een t. Ik zie de laatste tijd trouwens steeds meer wonderlijke spellingsfouten. Maar dat geheel terzijde.
En verder staat mijn optie er niet tussen. Ik ben wel enige tijd verkouden geweest. Maar dat was net voordat het virus menens werd.
Overigens is geconstateerd met een d en niet met een t. Ik zie de laatste tijd trouwens steeds meer wonderlijke spellingsfouten. Maar dat geheel terzijde.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
We hoorden dat onder de bewoners van De Burcht, van Siloah gehandicaptenzorg het virus heeft toegeslagen. Geestelijk gehandicapten zullen het wellicht niet makkelijk hebben en misschien niet begrijpen...
Vandaag konden we live meeluisteren met de weeksluiting voor Huize Maranatha, waar ds. vD voorging. Hij sprak over Mattheus 24, de dagen van Noach, ... en bekenden het niet, tot op de dag dat Noach in de ark ging. Ernstvol!
Vandaag konden we live meeluisteren met de weeksluiting voor Huize Maranatha, waar ds. vD voorging. Hij sprak over Mattheus 24, de dagen van Noach, ... en bekenden het niet, tot op de dag dat Noach in de ark ging. Ernstvol!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
En ik dacht dat Corona gevallen was, maar het moet zijn: coronagevallen.Jantje schreef:Ik zag vandaag toch een flink aantal bouwvakkers aan de arbeid.
Ach!-DIA- schreef:We hoorden dat onder de bewoners van De Burcht, van Siloah gehandicaptenzorg het virus heeft toegeslagen. Geestelijk gehandicapten zullen het wellicht niet makkelijk hebben en misschien niet begrijpen...
-
- Verbannen
Wel met een hoofdletter, want het is een titel. Maar verder heb je gelijk. Het Coronavirus is nog lang niet gevallen. Integendeel. De wereld valt.refo schreef:En ik dacht dat Corona gevallen was, maar het moet zijn: coronagevallen.Jantje schreef:Ik zag vandaag toch een flink aantal bouwvakkers aan de arbeid.
Kan een moderator de spatie verwijderen?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Re: Coronagevallen
Volgens mij is de spatie zo gefixt. Zolang je niet meer op gespatieerde berichten reageert.
-
En de stikstofcrisis dan ?Hoopvol schreef:Ja helaas wel. Klanten zijn toch een stuk terughoudender geworden in het geven van werk. Dit hoor ik best veel in mijn omgeving.DDD schreef:Het valt mij toch op dat er ook bouwvakkers thuis zijn. Dat verbaast mij wel, want dat is toch geen werk waarbij je aan thuiswerken denkt. En er is grote behoefte aan huizen.
Terwijl de overheid de bouw en technische sector juist wil proberen draaiend te houden.
Je kunt het pas opgelopen hebben nadat patiënt 0 positief getest was, op 27 februari was dat. Dat was in Tilburg.Jantje schreef: En verder staat mijn optie er niet tussen. Ik ben wel enige tijd verkouden geweest. Maar dat was net voordat het virus menens werd.
De kans dat het virus toen ook al in jouw dorp rondwaarde, lijkt me uiterst klein.
Enkel verkoudheid zonder koorts en andere klachten, lijkt ook niet op COVID.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
- Verbannen
Overigens is inmiddels bekend dat de eerst corona-patiënten al midden februari in ons land rondliepen.Mara schreef:Je kunt het pas opgelopen hebben nadat patiënt 0 positief getest was, op 27 februari was dat. Dat was in Tilburg.Jantje schreef: En verder staat mijn optie er niet tussen. Ik ben wel enige tijd verkouden geweest. Maar dat was net voordat het virus menens werd.
De kans dat het virus toen ook al in jouw dorp rondwaarde, lijkt me uiterst klein.
Enkel verkoudheid zonder koorts en andere klachten, lijkt ook niet op COVID.
In elk geval in Noord-Brabant.
Patiënt 0 in ons land is onbekend.