Deze week had ik een Zoom-meeting met een voorganger. Ik dacht dat hij in de kerk zat. Later bleek het 'kerk-behang' te zijn.
Is dat een vervroegde 1 aprilmop?Tiberius schreef:Overigens kan je dat ook oplossen met een behangetje: een speciaal oudvaders-behang.
Deze week had ik een Zoom-meeting met een voorganger. Ik dacht dat hij in de kerk zat. Later bleek het 'kerk-behang' te zijn.
* verschijnt melding in de kerkbode dat voorganger is uitgevallen vanwege de val van een zwaar boek uit de boekenkast*eilander schreef:*sleept bureau voor boekenkast*Zita schreef:Curatorium via Microsoft Teams
Ik voel een beroepenhijgertje-depressie aankomenTiberius schreef:Ligt het beroepingswerk nu helemaal stil, Jantje?
En straks het curatorium ook?
Niet dat dat voor onze bezoekers- en berichtenaantallen veel uitmaakt, want die schieten nu al omhoog.
Als het qua lengte tussen Kersten en Comrie zit is het vast goed.Piet Puk schreef:Wegens sluiting van kappers wordt gedoogd dat het haar bij mannen iets langer is dan gebruikelijk. Sommige kerkverbanden hebben regels of uitspraken gedaan over lang haar bij mannen
dré schreef:Als het qua lengte tussen Kersten en Comrie zit is het vast goed.Piet Puk schreef:Wegens sluiting van kappers wordt gedoogd dat het haar bij mannen iets langer is dan gebruikelijk. Sommige kerkverbanden hebben regels of uitspraken gedaan over lang haar bij mannen
We gaan al aardig richting 1 april, zo te zienPiet Puk schreef:Wegens sluiting van kappers wordt gedoogd dat het haar bij mannen iets langer is dan gebruikelijk. Sommige kerkverbanden hebben regels of uitspraken gedaan over lang haar bij mannen
Neen. Ik maak me druk om andere zorgen. Al de discussies over links-rechts, licht-zwaar en alles wat dies meer zij, is maar iets kleins vergeleken bij alles wat wij nu beleven. Ik denk dat het vruchtbaarder is om ons vanaf heden daar niet meer mee te vermoeien en over druk te maken, maar te zoeken naar datgene wat ons bindt, omdat we samen als reformatorische kerken pal mogen staan voor Gods onveranderlijk en eeuwigblijvend Woord, nu en in de onbekende toekomst. Want dit oordeel is nog maar het begin en wat zal ons nog te wachten staan?Piet Puk schreef:Ik voel een beroepenhijgertje-depressie aankomenTiberius schreef:Ligt het beroepingswerk nu helemaal stil, Jantje?
En straks het curatorium ook?
Niet dat dat voor onze bezoekers- en berichtenaantallen veel uitmaakt, want die schieten nu al omhoog.
Laat je niet foppen, HendrikusHendrikus schreef:We gaan al aardig richting 1 april, zo te zienPiet Puk schreef:Wegens sluiting van kappers wordt gedoogd dat het haar bij mannen iets langer is dan gebruikelijk. Sommige kerkverbanden hebben regels of uitspraken gedaan over lang haar bij mannen