Het is dat @J.C. Philpot het is, als jij het nou was...Nathanaël schreef:Oh, toch welJantje schreef:De eerste zin.Nathanaël schreef:De eerste of de laatste zin?

Het is dat @J.C. Philpot het is, als jij het nou was...Nathanaël schreef:Oh, toch welJantje schreef:De eerste zin.Nathanaël schreef:De eerste of de laatste zin?
https://therecipecritic.com/cheeseburger-soup/Jantje schreef:Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?helma schreef:Cheeseburgersoep
Is die van maandag wel een lekkere combi met elkaar ?merel schreef:Vanavond: lasagne, morgen een vega linzensoep, maandag bloemkool met sudderlappen.
Meestal een gehaktstaaf een boomstammetje ofzo.merel schreef:Met een gekookt aardappeltje is dat erg lekker. Wat eet jij bij bloemkool?
Beetje fantasieloos.Geytenbeekje schreef:Meestal een gehaktstaaf een boomstammetje ofzo.merel schreef:Met een gekookt aardappeltje is dat erg lekker. Wat eet jij bij bloemkool?
Is ook lekker. Een balletje gehakt of kip eten wij er ook regelmatig bij. Over de bloemkool vaak een kaassaus. In een curry heb ik overwogen, maar na twee dagen pasta en linzen snakken een aantal thuis naar aardappelenGeytenbeekje schreef:Meestal een gehaktstaaf een boomstammetje ofzo.merel schreef:Met een gekookt aardappeltje is dat erg lekker. Wat eet jij bij bloemkool?
Bloemkool eet ik graag. Maar met satésaus vind ik het een verschrikkelijke combinatie. Bah!!Mannetje schreef:Wij gieten tegenwoordig satésaus over de bloemkool. Het is ineens één van de favoriete groenten hier
Met satésaus is alles lekker, zeiden mijn kinderen vroeger.Mannetje schreef:Wij gieten tegenwoordig satésaus over de bloemkool. Het is ineens één van de favoriete groenten hier
Dat heb ik ook hoor.merel schreef: maar na twee dagen pasta en linzen snakken een aantal thuis naar aardappelen
Je moet je kinderen niet te veel verwennen hoor.Mannetje schreef:Wij gieten tegenwoordig satésaus over de bloemkool. Het is ineens één van de favoriete groenten hier
Ze lussen heel veel, ook zonder satésaus.Geytenbeekje schreef:Je moet je kinderen niet te veel verwennen hoor.Mannetje schreef:Wij gieten tegenwoordig satésaus over de bloemkool. Het is ineens één van de favoriete groenten hier
Straks lussen ze alleen maar eten uit de frituur met satesaus
Vlees heb ik gelukkig nog redelijk wat in de vriezer, groente is meer een probleem. En mijn aardappelen is ook geen maaltje meer. Helaas na werktijd is alles op en Picnic zit ook al voor een week vol.margrietha schreef:Wou nasi of bami eten, werkelijk geen ons kipfilet in de supermarkt, ook geen ander vlees trouwens..