Hopelijk kan hij die smilie er wel uithalen.....?Zeeuw schreef:Ik vind het altijd erg fijn onder een post van Jantje te lezen dat hij het getekend heeft met zijn eigen naam.
Onderschrift
Re: Onderschrift
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Ik heb de onderschriften uitgeschakeld. Dat scheelt elke keer een heel klein irritatietje.Nasrani schreef:Hopelijk kan hij die smilie er wel uithalen.....?Zeeuw schreef:Ik vind het altijd erg fijn onder een post van Jantje te lezen dat hij het getekend heeft met zijn eigen naam.
Irritatie, dat niet.
Regelmatig vind ik een onderschrift zeer goed gekozen. soms slaat hij nergens op.
En sommige mensen begrijpen niet dat het om een oneliner moet gaan.
Dan lees je inderdaad een reactie - steeds dezelfde - in een reactie.
Dus waarde onderschriftliefhebbers: niet het vele is goed, maar het goede is veel.
Regelmatig vind ik een onderschrift zeer goed gekozen. soms slaat hij nergens op.
Dus waarde onderschriftliefhebbers: niet het vele is goed, maar het goede is veel.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Helemaal eens.Mara schreef:Irritatie, dat niet.