Neplijk

Plaats reactie
Lecram

Neplijk

Bericht door Lecram »

De omgeving werd afgezet, de recherche opgetrommeld. In de Rotterdamse Slaghekstraat zou een lijk liggen in een container. De gealarmeerde politie prikte met een wapenstok in het lichaam van een man. De man gaf geen krimp waarop groot alarm werd geslagen. Tijdens het afzetten nam een nieuwsgierige agent toch nog een kijkje, waarna het 'lijk' plotseling tot leven kwam.

(bron: Nu.nl)
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Heb het gelezen. Je schrikt je toch de weet ik veel , als je dat gebeurd.
Lecram

Bericht door Lecram »

Onvoorstelbaar wat voor figuren er rondlopen (of liggen) op deze aardkloot....
Billy

Bericht door Billy »

men had idd de boel afgezet om de Technische Recherche hun werk te kunnen laten doen.

Een speciale arts (lijkschouwer) moet een persoon altijd officieel dood verklaren. Dit was naar mijn interpretatie nog niet gebeurt.

een agent mag de officiele verklaring niet afgeven. dus..
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
limosa

Bericht door limosa »

Tja, in die stad kom je van alles tegen. 'k Heb wel eens meegemaakt dat er één afgevoerd zou worden maar toen de brancard werd opgetild kwam-tie weer tot leven. Hij stapte af en liep weg. Wel niet in kaarsrechte lijn maar toch . . . Ja, met drugs gaan mensen rare dingen doen.
nursje

Bericht door nursje »

Wat een enorme goede grap. Nee neit om iemand zo aan het schrikken te maken maar wel dat het des te meer het wan functioneren van onze politie aantoont.
Echt een giller!!!!
limosa

Bericht door limosa »

. . . het wan functioneren van onze politie . . .

Dat haal ik er nu weer niet uit. Wat bedoel je precies?
nursje

Bericht door nursje »

Dat als de politie hun ewrk goed hadden gedaan en eerst goede grondige controles hadden gedaan ze hadden gemerkt dat dit geen lijk was.
Heeeeeeeeeeeel jammer
Egbert

Bericht door Egbert »

Hier moet ik toch de politie in bescherming nemen. ik denk dat ze juist gehandeld hebben. Men komt in R'dam wel meer voor moeilijke situaties te staan waarbij wel lijken betrokken zijn. Had men de betreffende man uit d econtainer getrokken en vervolgens geconstateerd dat het inderdaad een lijk was, had men waarschijnlijk belangrijke sporen vernietigd. Maar zulke dingen gebeuren in Zwolle niet hé.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
limosa

Bericht door limosa »

kweenie nursje of je wel eens in de stad geweest ben, in die wijken waar je dit soort zaken aantreft bedoel ik dan . . .

Het verschil tussen een lijk en een verslaafde die even wegzakt is echt niet zo groot hoor. En ik weet niet of je ze wel eens van dichtbij gezien en geroken hebt? Een junk in een container onderzoeken werkt anders dan een patient in een ziekenhuisbed.
Plaats reactie