Lieve mensen, on-topic please!!
Wat een gezeur over inenten enzo, ik heb gewoon een vraag gesteld of iemand een virusscanner heeft. En hup, gelijk weer een theologische discussie.
(en ga nu alsjeblieft niet op deze reactie reageren, zo blijven we aan de gang)
:mad2::?:mad::mad2::?:mad::mad2::?:mad::mad2::?:mad::mad2::?:mad:
:mad2::?:mad::mad2::?:mad::mad2::?:mad::mad2::?:mad::mad2::?:mad:
Peiling: wie gebruikt er een virusscanner
Wat is die hond zijn/haar nickname eigenlijk. Ik vind het wel leuk, een hond die ook hier post.Oorspronkelijk gepost door ManinneHelemaal met je eens Pim. Je kunt mensen toch niet vergelijken met een PC
Waarom heb ik wel eens de neiging mijn PC uit het raam te willen gooien, maar sta ik zelf gelukkig nooit op het punt uit het raam te springen. Kom op mensen, waar gaat dit nou over. Het is maar een PC hoor!!
Pim.
Ik heb trouwens mijn hond ook laten inenten, errug hé........ :bu (die hond is wel ff off-topic maar ik wou het even kwijt. Sorry hoor)
Het begint hier een beetje te lijken op het Sanhedrin!
[Aangepast op 30/8/03 door Maninne]
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
'k wist niet dat je zo gauw boos was Lecram.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Dat is niet on-topic, want het woord principieel komt niet eens in de topic voor.Oorspronkelijk gepost door Robert
Het is on-topic, het gaat over het principieel gebruiken van een virusscanner!
Ik gebruik alleen een virusscanner (automatisch update), geen firewall omdat ik toch een router heb, waardoor het gevaar toch al minder is.
Ik ook! Maar volgensmij zit er bij mij ook een firewall op. Maar ondanks deze goeie virusscanner had ik toch een virusje. Maar Norton zei dat hij het niet kon verwijderen. Tja toen wist ik het ook niet meer. Maar mijn pc doet niks raars hoor. Maar zo af en toe krijg ik wel een bericht van Norton dat ik een virus heb. Maar het heeft geen groot risico, zegt ie.Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Zelf gebruik ik zowel prive als zakelijk de virusscanner van Symantec 'Norton Antivirus' met liveupdate.
Kijk op www.grisoft.com voor een volgens mij goede gratis virusscan. Het ziet er redelijk compleet uit en er wordt regelmatig ge-updated via internet!
Groeten,
Pim.
Groeten,
Pim.
Het is niet om je teleur te stellen, maar een virusscanner heeft pas zin als deze automatisch wordt geupdate.Oorspronkelijk gepost door Jootje
Hahaha ik had wel een virusscanner! Zal even navragen wat voor 1. Maar Lecram, het is dus niet mijn schuld:D. Vind het nu een stuk minder erg dat alles kwijt is!!!!!!
Het gaat mij niet om schuld, ik begrijp alleen niet dat er zoveel mensen zijn die na zoveel enge berichten toch hun PC niet zo optimaal mogelijk beveiligen.