Gunstiger fiscale regeling voor leaserijders
Vandaag weer een typisch voordeel van een leasebak beleefd: de auto is door de dealer onderzocht vanwege een rammel bij het blok en bonken van de voortrein. Ik moest de auto laten staan en er werd binnen een half uur een splinternieuwe Opel Vectra GTS geregeld. Als het mijn eigen auto was geweest, dan had ik redelijk in mijn piepzak gezeten.
Ja, daar hou ik wel rekening mee hoor.. Ik moet er niet aandenken om gepakt te worden.... Maar ik heb alles wel netjes voor elkaar.. ik loop nu alweer 3 maanden achter:(Oorspronkelijk gepost door refoHet gaat er niet om of je er een paar kilometer naast zit. Dat kan de fiscus toch niet zien. Het gaat erom dat je auto op een bepaalde dag ergens gesignaleerd is, terwijl die rit niet op je lijst staat.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ja hallo zeg.. Ik zal er misschien ongeveer 50 kilometer naast zitten... Ik vind het heel knap dat je het precies op de kilometer nauwkeurig hebt...
Ik vind het zo waardeloos he!!!!!!!
Zorg ook dat de km-stand die de garage doorgeeft precies aansluit met de rit van die dag. enz enz enz. De fiscus weet echt veel meer van je auto dan je denkt.
Er schijnt toch ook een soort kastje te zijn, die je in je auto moet monteren en dat die dan kilometers enz. bij houdt???
Wie weet wat dat is? En hoeveel kost zo'n ding??
Zijn er tegenwoordig ook navigatiesystemen verkrijgbaar, die het allemaal bijhouden?? Zou wel gaaf zijn!!
Liever Turks dan Paaps