Alcohol (deel zoveel)
Fabels & Feiten
1. “Blowen is niet verslavend. Het is ‘soft’ en dus niet zo gevaarlijkâ€
1. “Blowen is niet verslavend. Het is ‘soft’ en dus niet zo gevaarlijkâ€
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Je hebt wel gelijk, maar kun je zo niet verder gaan? Vet eten verbieden want daar sterven ook veel mensen aan. Beter lijkt mij om alcohol in het verkeer totaal te verbieden en bij overtredingen het rijbewijs voor minstens een jaar afpakken en bij veroorzaken ongelukken voor altijd, niet?
Met vriendelijke groet, Egbert.
Nou ja, illigaal werkt nooit, eigenlijk. Mijn idee was juist om softdrugs ook legaal te maken (ow, dat is het al...), want als je het een verbied op grond van deze en die reden, dan moet je alcohol eigenlijk ook verbieden... want daar gelden dezelfde redenen voor, en er vallen jaarlijks meer slachtoffers door! Dus verbied ze of allebei, of geeneen. Ik pleit voor geeneen, want verbieden heeft vaak het tegenovergestelde effect.
Hebben jullie al weleens de gevolgen van TEVEEL alcohol gezien in combinatie met rijden?
schrik niet en klik: http://www.bordergatewayprotocol.net/~j ... a/because/
Op zijn tijd eens een lekker glas wijn of een glas bier kan geen kwaad, het is alleen jammer dat er zovelen zijn die daarin geen mate weten te houden.
Toch blijft ook dit de verantwoording van een ieder persoonlijk. Het zou te gek zijn om b.v. alcohol te verbieden omdat er toch een betrekkelijk kleine groep mensen zijn die zichzelf niet in de hand kunnen houden.
We moeten oppassen dat we niet terecht komen in een situatie waarin de goede onder de kwaden moeten lijden.
Toch blijft ook dit de verantwoording van een ieder persoonlijk. Het zou te gek zijn om b.v. alcohol te verbieden omdat er toch een betrekkelijk kleine groep mensen zijn die zichzelf niet in de hand kunnen houden.
We moeten oppassen dat we niet terecht komen in een situatie waarin de goede onder de kwaden moeten lijden.
Brrr. Ziet er verschrikkelijk uit! De dader heeft in dit geval spijt, maar helaas is dat lang niet altijd zo!Oorspronkelijk gepost door JonaGOLD
Hebben jullie al weleens de gevolgen van TEVEEL alcohol gezien in combinatie met rijden?
Alcohol is tot op zekere hoogte niet slecht voor je lichaam. Drink je echter net iets te veel, gaat je lever naar de filistijnen. Bovendien zijn de negatieve effecten van alcohol al genoeg om niet te drinken: agressief gedrag, onnodig stoerdoen, autorijden en zo een ongeluk veroorzaken, sexistisch gedrag. Als je het mij vraagt is alcohol overbodig. Drugs echter zijn ook niet goed. 1 joint is weldegelijk slecht voor de gezondheid, maar NIET verslavender dan een biertje. Roken is verslavender dan softdrugs. Het verstandigste is om het gewoon helemaal niet te gebruiken. Niet roken, niet drinken en geen drugs gebruiken. En toch een leuk leven hebben. Dat is de kunst! Ik gebruik niets van dit soort stuff en voel me goed hoor! Je mist niets als je niet drinkt of rookt of blowed of wat dan ook...