Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Burgers dierenpark
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Uitzieken

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dagje Lauwersmeer gebied om vogels te kijken
Al 3 zeearenden en een straaljager met rode staart. Kan @huisman vertellen wat dat is??
Al 3 zeearenden en een straaljager met rode staart. Kan @huisman vertellen wat dat is??
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Ook gij, Orichidee? Ik zit hier ook ziekjes te wezen, terwijl ik nog niet eens geheel hersteld was van de griep die ik in Februari opliep. Wat dat betreft is mijn gezondheid wel wat fragiel geworden.Orchidee schreef:Uitzieken
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ook ik @Dia
Hier heerst het in het gezin, de één steekt de ander aan
Jij ook beterschap gewenst!

Hier heerst het in het gezin, de één steekt de ander aan

Jij ook beterschap gewenst!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Johann Gottfried Walther
Middagje Gouda.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Lekker. Hoe doe je dat?Bertiel schreef:Eerste dag van drie weken vakantie.
Rommeldagje
Verlate grote vakantie of heb je het goed voor elkaar?
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
-
- Verbannen
Dat kan vanalles zijn. Van een bezoekje bij één van onze Goudse medeforummers tot het natregenen terwijl je door de binnenstraten loopt, op zoek naar een museum. Op het eerste gezicht klinkt het erg saai.Johann Gottfried Walther schreef:Middagje Gouda.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- Johann Gottfried Walther
Wandeling langs GG in Ned (Stationsplein) en enkele monumenten en door de binnenstad en Sint Janskerk bekeken, regen heb ik niet gezien. Medeformmers heb i niet gesignaleerd.Jantje schreef:Dat kan vanalles zijn. Van een bezoekje bij één van onze Goudse medeforummers tot het natregenen terwijl je door de binnenstraten loopt, op zoek naar een museum. Op het eerste gezicht klinkt het erg saai.Johann Gottfried Walther schreef:Middagje Gouda.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Je bent zeker nog nooit in Gouda geweest?Jantje schreef:Dat kan vanalles zijn. Van een bezoekje bij één van onze Goudse medeforummers tot het natregenen terwijl je door de binnenstraten loopt, op zoek naar een museum. Op het eerste gezicht klinkt het erg saai.Johann Gottfried Walther schreef:Middagje Gouda.
-
Ben je wel eens in die GGiN geweest ?Johann Gottfried Walther schreef:Wandeling langs GG in Ned (Stationsplein) en enkele monumenten en door de binnenstad en Sint Janskerk bekeken, regen heb ik niet gezien. Medeformmers heb i niet gesignaleerd.Jantje schreef:Dat kan vanalles zijn. Van een bezoekje bij één van onze Goudse medeforummers tot het natregenen terwijl je door de binnenstraten loopt, op zoek naar een museum. Op het eerste gezicht klinkt het erg saai.Johann Gottfried Walther schreef:Middagje Gouda.
Wel een mooi gebouw vind ik.
Van Arnhem naar Utrecht gefietst, zit nu in de trein naar huis.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-
- Verbannen
Jawel hoor. Meerdere malen zelfs.Klavart schreef:Je bent zeker nog nooit in Gouda geweest?Jantje schreef:Dat kan vanalles zijn. Van een bezoekje bij één van onze Goudse medeforummers tot het natregenen terwijl je door de binnenstraten loopt, op zoek naar een museum. Op het eerste gezicht klinkt het erg saai.Johann Gottfried Walther schreef:Middagje Gouda.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
samanthi schreef:Van Arnhem naar Utrecht gefietst, zit nu in de trein naar huis.

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
heb nu wel pijn in een niet nader omschreven lichaamsdeelOrchidee schreef:samanthi schreef:Van Arnhem naar Utrecht gefietst, zit nu in de trein naar huis.goed bezig @samanthi
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?