Recensies in de Saambinder van boekjes over fotocamera's...Jantje schreef:Leuk die fotocamerarecensies! Ik zou solliciteren bij de Saambinder, @Hendrikus. Misschien hebben ze nog wel iemand nodig die een paar boekjes kan recenseren.

Recensies in de Saambinder van boekjes over fotocamera's...Jantje schreef:Leuk die fotocamerarecensies! Ik zou solliciteren bij de Saambinder, @Hendrikus. Misschien hebben ze nog wel iemand nodig die een paar boekjes kan recenseren.
We kunnen een x samen het veld in gaanhelma schreef:Ik lees graag. (maar vaak zit mijn hoofd te vol)
Haken heb ik erg graag en veel gedaan, maar dat is niet goed voor mijn schouder. Dus dat doe ik nog maar sporadisch.
Ben beetje begonnen met foto's maken. Dat vind ik ook wel leuk. Misschien wordt dat een nieuwe hobby.
Nee, nee. @Hendrikus zou een goede recensie kunnen schrijven over de samenzang in de Gereformeerde Gemeenten, gecombineerd met de visie van onze oudvaders, die immers op de Schriften gebaseerd zijn.Klavart schreef:Recensies in de Saambinder van boekjes over fotocamera's...Jantje schreef:Leuk die fotocamerarecensies! Ik zou solliciteren bij de Saambinder, @Hendrikus. Misschien hebben ze nog wel iemand nodig die een paar boekjes kan recenseren.
Spr. 26: 4Jantje schreef:Nee, nee. @Hendrikus zou een goede recensie kunnen schrijven over de samenzang in de Gereformeerde Gemeenten, gecombineerd met de visie van onze oudvaders, die immers op de Schriften gebaseerd zijn.Klavart schreef:Recensies in de Saambinder van boekjes over fotocamera's...Jantje schreef:Leuk die fotocamerarecensies! Ik zou solliciteren bij de Saambinder, @Hendrikus. Misschien hebben ze nog wel iemand nodig die een paar boekjes kan recenseren.
Zout hebben @Jantje?Jantje schreef:Nee, nee. @Hendrikus zou een goede recensie kunnen schrijven over de samenzang in de Gereformeerde Gemeenten, gecombineerd met de visie van onze oudvaders, die immers op de Schriften gebaseerd zijn.Klavart schreef:Recensies in de Saambinder van boekjes over fotocamera's...Jantje schreef:Leuk die fotocamerarecensies! Ik zou solliciteren bij de Saambinder, @Hendrikus. Misschien hebben ze nog wel iemand nodig die een paar boekjes kan recenseren.
Ja hè. Dat vond ik ook. Zo christelijk dat jij @Hendrikus echt zag staan en hem niet belachelijk maakte. Je gaf hem gerichte aandacht en schiep geen verkeerd beeld van hem. Goed gedaan Jantje. Je bent een voorbeeld.Jantje schreef:Geweldig dat jullie zo 'happen'.
Ja, echt zo'n briljante refo grap. Ooit zei een dominee: die het vat die vatte het. En zo is het maar net.Erskinees schreef:Goede grap wel.
Och, smaken verschillenErskinees schreef:Goede grap wel.
Want vond jij er dan van @Hendrikus?Hendrikus schreef:Och, smaken verschillenErskinees schreef:Goede grap wel.